کد مطلب: ۱۹۷۶۰۴

تاکنون بیش از ۳۰۰ هواپیما در مهرآباد نشست و برخاست کرده

تاکنون بیش از 300 هواپیما در مهرآباد نشست و برخاست کرده

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از ساعت 11 روز گذشته تاکنون بیش از 300 هواپیما در فروگاه مهرآباد نشست و برخاست و مسافران را جابجا کرده است.

یدالله آقایی صائم افزود: تا پایان امشب نیز طبق برنامه 159 پرواز خروجی و 194 پرواز ورودی به مهرآباد خواهیم داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با بیان اینکه با وجود محدودیت‌های موجود تا پایان امشب مجموع نشست و برخاست هواپیماها در مهرآباد به بیش از 660 مورد افزایش می‌یابد، گفت: فعالیت فرودگاه مهرآباد به‌ منظور رفاه حال مسافران نهم و دهم بهمن‌ماه جاری شبانه‌روزی شد و در صورت نیاز، این وضعیت تمدید خواهد شد تا تمام پروازها به حالت عادی برگردد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: همه فرودگاه‌های کشور هم‌اکنون عملیاتی هستند، اما مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه مهرآباد با شماره 199 و فرودگاه امام با شماره تلفن 096330 تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت پروازهای خود مطلع شوند.

بارش سنگین برف که از شامگاه هفتم بهمن‌ماه در تهران آغاز شد، انجام پروازها در فرودگاه‌های مهرآباد و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) را مختل کرد و پس از توقف موقت پروازها، فعالیت فرودگاه مهرآباد و امام (ره) از ساعت 11 روز گذشته آغاز شد، اما لغو بسیاری از پروازها در این دو فرودگاه پرتردد کشور بسیاری از مسافران را سرگردان کرد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.