کد مطلب: ۲۷۶۱۹۳

تجمع مقابل ساختمان وزارت جهاد کشاورزی

تجمع مقابل ساختمان وزارت جهاد کشاورزی

صبح امروز 25 تیر ماه سال 1397 بازهم تعداد زیادی از مالباختگان یک شرکت تعاونی حوزه کشاورزی مقابل ساختمان وزارت جهاد کشاورزی تجمع کردند.

صبح امروز 25 تیر ماه سال 1397 بازهم تعداد زیادی از مالباختگان یک شرکت تعاونی حوزه کشاورزی مقابل ساختمان وزارت جهاد کشاورزی تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق گفته یکی از مالباختگان، این موسسه اعتباری در قالب واحد اعتباری وابسته به شرکت‌های تعاون روستایی فعالیت خود را در سال 1394 در دولت دهم با 170 میلیارد تومان سپرده که از مردم و کشاورزان جذب شده بود شروع کرد.

بانک مرکزی در شهریور ماه سال گذشته با انتشار خبری فعالیت این موسسه را غیرقانونی اعلام کرد و از مردم خواست از سرمایه‌گذاری و دریافت هرگونه تسهیلات از سوی این بانک ممانعت کنند.

یکی از مالباختگان در تجمع امروز به تجارت‌نیوز گفت: 500 میلیون تومان سرمایه خود را در این بانک سرمایه‌گذاری کردم. سود 24 درصدی این موسسه هرکسی را وسوسه می‌کرد، طی دو سال اول سود خود را از این موسسه اعتباری دریافت کردم اما بعد از آن متوجه شدیم پول‌هایمان از بین رفته است. از سال گذشته تاکنون در مقابل بانک مرکزی و وزرات جهاد کشاورزی تجمع کرده‌ایم که تکلیف سرمایه‌هایمان مشخص شود ولی متاسفانه هیچکس حاضر به جوابگویی نیست.

2

مالباخته دیگری با اشاره به دارایی‌های این شرکت تعاونی گفت: پول ما را موسسه‌ای برده که با کسب مجوز از بانک مرکزی فعالیت می‌کرده، این موسسه دارای ملک‌های فراوانی است که مسئولین مربوطه می‌توانند آنها را تصرف کنند و حق این همه مالباخته را بدهند. 350 میلیون پول خود را در این موسسه سرمایه‌گذاری کردم.

به گفته مالباختگان این موسسه اعتباری که زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی بوده در سال‌های گذشته از بانک مرکزی مجوز رسمی داشته‌ و دارای 25 شعبه در سطح استان البرز و تهران بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    با این حساب بانک مرکزیه که کارشو بلد نیست.