کد مطلب: ۶۰۷۵۸۱

تحریم آمریکا علیه ۳ شرکت به بهانه‌ ارتباط با ایران

تحریم آمریکا علیه ۳ شرکت به بهانه‌ ارتباط با ایران

وزارت بازرگانی آمریکا امروز در بیانیه ای اعلام کرد که نام ۳ شرکت را به بهانه ارتباط تجاری با تهران در لیست تحریم های این کشور قرار داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزارت بازرگانی آمریکا امروز پنجشنبه نام ۳ شرکت را به بهانه ارتباط تجاری با جمهوری اسلامی ایران در لیست تحریم های این کشور قرار داد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت بازرگانی آمریکا این تحریم ها را به بهانه واهی صدور یا تلاش برای صدور کالاهایی از مبدأ آمریکا به مقصد ایران و در راستای استفاده در برنامه تسلیحاتی و دفاع موشکی تهران علیه ۳ شرکت مذکور وضع کرده است.

این ۳ شرکت شامل «وِیولِت الکترونیکس» (Wavelet Electronics)، «شرکت فن آوری کام‌تل» (Comtel Technology Limited) و «اچ‌اس‌جِی الکترونیکس» (Electronics HSJ) هستند.

دفتر صنایع و امنیت وزارت بازرگانی آمریکا (BIS) در وبگاه خود در این باره ادعا کرد: با توجه به تهدیدات جاری علیه امنیت ملی و سیاست خارجی آمریکا از سوی چین…، این ممنوعیت ها وضع شده اند. دفتر صنایع و امنیت وزارت بازرگانی آمریکا همچنین علیه شرکت هایی در کشور چین، گرجستان، مالزی و ترکیه به دلیل تلاش برای انتقال اقلام آمریکایی برای برنامه نظامی ایران اقداماتی را انجام داده است.

همچنین ۳۴ شرکت دیگر نیز از سوی دفتر صنایع و امنیت وزارت بازرگانی آمریکا به بهانه فعالیت هایی علیه امنیت ملی و سیاست خارجی این کشور در فهرست تحریم های امروز واشنگتن قرار گرفتند.

براین اساس، اشخاص، سازمان ها یا دولت هایی که در این لیست قرار گرفتند، با محدودیت های صادراتی مواجه خواهند شد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.