کد مطلب: ۶۱۷۶۴۴

چگونه اطلاعات بازارها را تحلیل کنیم؟

چگونه اطلاعات بازارها را تحلیل کنیم؟

قرار است در یک دوره آموزشی هنر تحلیل اطلاعات اقتصادی به متقاضیان آموزش داده شود.

در یک دوره هشت ساعته قرار است هنر تحلیل اطلاعات اقتصادی آموزش داده شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عنوان این دوره آموزشی هنر تحلیل اطلاعات اقتصادی است و مدرسان این دوره قرار است به این مساله بپردازند که چگونه با اطلاعات مالی ثروت‌سازی کنیم.

تحلیل کاربردی اطلاعات اقتصادی ایران، تحلیل کاربردی اطلاعات اقتصادی جهان، تحلیل کاربردی اطلاعات اقتصادی بازارها و هنر ثروت‌سازی با اطلاعات مالی چهار کلاس این دوره آموزشی هستند.

ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز به همراه محمد مهدی سماواتی، دکترای مدیریت مالی و مشاور سرمایه‌گذاری مدرس این دوره هستند.

پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و جمعه ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ این دوره برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنند. شماره تماس پشتیبانی برای ثبت نام ۰۹۹۰۱۲۱۲۸۲۰ است.

هزینه ثبت‌نام این دوره ۹۹۸ هزار تومان است و برای بهره‌مندی متقاضیان بیشتر تخفیف ۵۰ درصدی برای ۵۰ نفر اول ثبت‌نام‌کننده در نظر گرفته شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هر چیزی ما نوشتیم گفتین افترا و تهمت رومنتشر نمیکنیم شما از همه بدتر هستین بورس نابود شده کجاش افترا هست

  • ناشناس

    ریسی اولین ریس جمهورخواهی بود که یک دوره رای اورد

  • چنگیز

    زنده بادرئیسی باوعده هایش ای کاش حاج اقارئیسی نام دولتش بجای دولت مردمی میگفت دولت بیسوادها

  • ناشناس

    بورس فقط صندوق رای برای آقایون بود .

  • ناشناس

    بورس برای افرادی که تازه کار هستند فقط با آموزش سود خواهد داشت، حال این آموزش چه از طریق جلسات آموزشی ای که تجارت نیاز برگزار کرده و چه از طریق مطالعه کتاب هایی که در مورد روش معامله گری در بورس تالیف شده، مفید خواهد بود.
    معامله گری در بورس علم می خواهد و کسانی که می گویند آموزش لازم نیست متضررین آینده خواهند بود.
    تمام کسانی که در بورس به سود می رسند تکنیکال و حرفه ای هستند و کسانی که می گویند تکنیکال و حرفه ای بودن جواب نمی دهد می خواهند تازه کارها آموزش نبینند تا خود یکه تاز بازار باشند، کسی که آموزش لازم را نبیند هیچ گاه در هیچ سهمی به سود دلخواه نخواهد رسید.

  • ناشناس

    دیروز خدمت دوستان عرض کردم علی رغم همه روز فردا مثبت است و همین طور هم شد که حتی کارشناس تجارت نیوز هم گفت منفی است حال میگویم شنبه صد درصد شاخص منفی است از تجارت بنده استفاده کنبد

    • ناشناس

      سلام بر چه اساسی این پیش بینی را می فرمایید

  • ناشناس

    فروش سهام بزرگ برای جبران کسری بودجه جزو لایحه بودجه است و تازه شروع شده و در روزهای بعد ریزش سهام بزرگ دولتی شدیدتر خواهد شد . سهامدارهای عمده همگی در حال خروج و فروش سهام بزرگ دولتی هستند این در تابلوخوانی سهام کاملا آشکار است و سپس نوبت به فروش حقوقی ها خواهد رسید . اگر سهام بزرگ دارید شنبه اول وقت بفروشید .چون آخرین فرصت خروج از سهام بزرگ است و قانون ۳۰ درصد منفی در حال اجرا شدن است .

  • ناشناس

    مگر بورس ایران قابل تحلیله که دوره میزارند

  • ناشناس

    وقتی روند 50 روز مثبت دستوری شد یعنی دولت فهمیده است که میتواند از بورس به صنایع کمک کند حالا که فعلا 160روز روند نزولی دستوری بوده است کسی که این استراژی را درک نمیکند و با آن مخالف است درواقع دوست دارد با سرمایه اش چشم بسته معامله کند که این کار را هیچ میلیاردر موفق و صاحب کلاسی نمیکند

  • ناشناس

    درود بر رئیسی بورس شکن