کد مطلب: ۵۰۸۵۰۳

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

روند صعودی بورس تا کجا پایدار است؟

روند صعودی بورس تا کجا پایدار است؟

صف‌های فروش بازار سهام در جریان معاملات دیروز جمع شد و تقاضا افزایش یافت، امروز نیز شروع معاملات بازار سهام با روند صعودی همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شروع معاملات امروز بازار سهام با روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز همراه بود و شاخص کل پس از رشد بیش از ۲ درصدی به یک میلیون و ۱۸۱ هزار واحد رسید. از طرفی در جریان جلسه دیروز نمایندگان با مسئولان سازمان بورس و وزیر اقتصاد بحث حمایت از بازار سهام مطرح بود و قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این جلسه استعفا خود را به وزیر اقتصاد تقدیم کرد. استعفای رئیس سازمان بورس تاثیر منفی روی بازار سهام نداشت و بورس روز بعد از این استعفا به روند صعودی خود ادامه داد.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با ثبات روند صعودی گفت: احتمال می‌رفت که بورس در این محدوده متعادل شود و شرایط برای ثبات بورس فراهم است. از طرفی گزارش‌های ۹ ماهه نشان دهنده سوددهی خوب شرکت‌ها هستند و این موضوع می‌تواند در ثبات بورس موثر باشد.

این کارشناس با اشاره به جلسه دیروز نمایندگان با مسئولین سازمان بورس گفت: به نظر می‌رسد با توجه به جلسه نمایندگان با مسئولین سازمان بورس و استعفای قالیباف اصل از بازار سهام حمایت بیشتری صورت بگیرد.

این کارشناس در پایان گفت: مهم این است که روند تعادلی بورس ادامه داشته باشد. از طرفی حجم صف‌های خرید زیاد نیست و مشخص است جلوی فروش‌ها گرفته شده است. احتمال می‌رود شاخص کل بازار سهام تا محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد رشد داشته باشد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر

    شما باید برای جبران خسارت وضررهای که دولت وحقوقی زده به سهام دارهای حقیقی دامنه نوسان هر سهم رو ببرن رو ۱۰ درصد وقیمت سهام هارو ببرن بالا اگه با دلار نیمایی محاسبه کنید ارزش بورس چندبرابر میشه بعدش جلوی فروش حقوقی باید گرفته بشه تا قیمت سهام ها به نقطه سربه سر برسه مردم اکثرا ۸۰ درصد درضررهستن خواهشاً پیگیری کنید

  • ناشناس

    اگر سهامداران که پولشون را از بورس برده اند بیرون،دوباره اعتماد کنند ومجدد وارد بورس شوند واین اعتماد از دست رفته برگردد،شاید بورس مثبت بشه،!

  • ناشناس

    دولت از اعتماد مردم سوءاستفاده کرد و روند بورس را با توجه به معیارهای خودش پیش برد،خوشحال بود ذخیره ارضی را پر میکند،نمیدانست که با اینکار تبر بر ریشه اقتصاد کشور میزند،اخر چگونه وبا چه قدرتی میتوان اعتمادهای از دست رفته را برگرداند!

  • ناشناس

    وقتی ماشین گران می شود کسی نمی فروشد شما سهام داران نه بگویید به فروش تا حدا۳ل به ارزش پول اولیه برسید

  • ناشناس

    با دو تا مثبت نمیگن روند صعودی من که تا کل ضرر جبران نشه یه هزاری هم بورس نمیارم

  • نیلوفر

    پول فروش سهام عدالتو بریزین خسته شدیم

  • ناشناس

    با رفتن روحانی هم امیدی نیست دعا کنید تحریم برداشته بشه وصلح ودوستی جایگزین جنگ ومرگ شود در تمام جهان وشرایط حکمرانی موعود عج فراهم شود

  • ناشناس

    توروخدابس کنین این همه ضرر بدبختمون کردین

  • ناشناس

    مگه بازار سعودی بوده که الان مشخص بشه تا کجا میره ؟؟؟

  • ناشناس

    عزیز یه مثبت خورده میخوایید منفیش کنید؟؟!
    ما هفت ماهه داریم منفی میخوریم