کد مطلب: ۵۲۶۸۵۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیل بورس امروز ۱۸ فروردین / تجمع به صف‌های فروش برگشت

تحلیل بورس امروز ۱۸ فروردین / تجمع به صف‌های فروش برگشت

بازار سرمایه در جریان معاملات امروز (۱۸ فروردین) با افت شاخص همراه است و بسیاری از نمادهای بزرگ و کوچک قفل در صف فروش هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در جریان معاملات امروز (۱۸ فروردین) با صف‌های فروش گسترده‌ای در نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز روبه‌رو شده است. با گذشت تقریبا دو ساعت از شروع بازار شاخص کل با کاهش هشت هزار واحدی همراه بوده است.

برخی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند بازار با صف‌های فروش عظیمی روبه‌رو است و روند معاملات با سرعت و حجم نقدینگی پایینی همراه است.

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه درباره بازار امروز اظهار کرد: با توجه به روند معاملاتی در بازار دیروز، انتظار می‌رفت بازار در جریان معاملات امروز با حجم و ارزش معاملاتی بیش‌تری همراه باشد اما اینگونه پیش نرفت.

برخی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند صف‌های فروش عظیمی که در نمادهای بزرگ بانکی و خودرویی وجود دارد ناشی از رفتارهای هیجانی است. زمانی که امکان نقدشوندگی در بازار کم است و سهامداران هم این نکته را می‌دانند، ثبت این حجم زیاد از عرضه در نمادها ناشی از رفتارهای هیجانی و جو حاکم بر بازار است.

بسیاری از نمادها قفل با صف فروش و با افزایش حجم عرضه همراه است. از طرفی به دلیل عدم چرخش نقدینگی در بازار ارزش و حجم معاملات در بازار امروز کاهش پیدا داشت.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ایرانی

    سلام من از قمارخانه بورس برا همیشه خارج شدم روح و روانم راحت شد .نابرده رنج گنج میسر نمی شود

  • ناشناس

    بورس مایه و ریشه نداره تقصیرات را گردن حقوقی و سایر نندازین بورس تو حباب رو هواست

  • ناشناس

    واقعا چه انتظاری دارین انتظار دارین اوضاع خوب بشه عمرا ،این بورس درست بشو نیست ،قبول حقیقت تلخ بهتر از توهم شیرینه

  • ناشناس

    اتفاقا حقیق ها همش دارن میفروشن اون دسته ای که میگن حقوقیها دارن همه چی رو خراب میکنن

  • ناشناس

    با سلام ۹۰درصد صفهای فروش فیک هستن کار حقوقی و بازیگر سهام هستش دارن با کد حقوقی و حقیقی جمع میکنند تا کی اخر مجبور میشن دست بردارن شک ندارم دیر و زود داره سوخت و سوز نداره فقط صبر می خواهد صبر صبر صبر

  • فرشید

    کارشناس دروغ گو همه چیز تو بورس شده فیک حتی خرید حقوقی ها برای جذاب کردن بازار و جذب سرمایه گذار خرد و از همه جا بی خبر بابا مگه میشه بازار هشت ماه اصلاح بخوره ?یه بند همه نمادها قرمزند و شاخص تو نوسان شدید

  • ناشناس

    بداد سهامداران ختور برسید ،حقوقی و بازیگر با کمک ناظر بازار سهم رو بعد از این همه ریزش با ۱۵ درصد منفی بازگشایی کردند در صورتی که دامنه نامتقارن گذاشتن تا سهم ها زیاد ریزش نکنن ،،قوه قضائیه رسیدگی کن

  • ناشناس

    این هفته نمادهایه خودرو با صف خرید میلیاردی باز میشه

  • ناشناس

    الان ۳۰۰ میلیونی که تو بورس ضرر کردم الان تو جیب کیه خدا میدونه……
    دزدهای کثیف….

  • مهدی

    وضعیت بازار دستوری و سفته بازی
    حقوقی ها از افشا خروج افشا فروش آبشاری در اطلاع هستند. این حقوقی ها و پشت پرده هستند این شرایط برای مردم درست کردند.خدا یکی یکی شون نابود کند هم دین هم اعتقاد هم اعتماد از ما گرفتند خدا لعنت شون کنه بدبخت شدیم خدا لعنت شون کنه