کد مطلب: ۴۹۱۶۳۴

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

تحلیل بورس امروز ۲۵ آبان ۹۹ / باید از بازار سهام حمایت شود

تحلیل بورس امروز 25 آبان 99 / باید از بازار سهام حمایت شود

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضای زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بیش از 1/5 درصد رشد کرد و به یک میلیون و 266 هزار واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بازار سهام سه روز متوالی روندی صعودی دارد و تقاضا به بازار سهام بازگشته است اما آیا اصلاح بازار سهام تمام شده است؟

باقر خادمی، کارشناس بازار سهام با اشاره به اعتماد حقیقی‌ها بیان کرد: روند بازار سهام هنوز نوسانی است اما نکته مهم اعتماد حقیقی‌ها است که باید با حمایت از بازار سهام اعتماد حقیقی‌ها را جلب کرد، اگر دوباره فروش سهام عدالت آغاز شود و سیاست‌های بانک مرکزی در راستای حمایت از بازار سهام نباشد دوباره روند بازار سهام نزولی خواهد شد.

این کارشناس در رابطه با آینده میان مدت بازار سهام گفت: اگر اعتماد حقیقی‌ها به بازار سهام بازگردد، با این قیمت دلار بازار سهام پتانسیل رشد بیش از 20 درصدی در دو ماه آینده را خواهد داشت.

این کارشناس در رابطه بازار سهام این هفته گفت: بازار سهام این هفته روندی متعادل دارد و احتمالا در روزهای آینده شاهد بیشتر شدن عرضه در بازار خواهیم بود و شاید حتی شاخص کل در روزهای آینده نوسان نزولی جزئی‌ای داشته باشد اما در کل بازار سهام متعادل است.

آخرین اخبار بورس را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ققنوس

    امروز عرضه حقوقیهای همه سهمها تو مثبت باعث ریزش شد. حقوقی سهمهایی که قبلا تو منفی پنج خریده بود رو دیروز و امروز صبح مثبت پنج تو حجم بالا گذاشت فروش و باعث شد سهم بریزه، بعد تو منفی به اسم جمع کردن صف دوباره خرید. همین سکه‌هایی که امروز تو منفی خرید رو فردا دوباره مثبت پنج میفروشه. پس فریب حقوقی رو نخورید و هیجانی خرید و فروش نکنید.

  • ناشناس

    من میبینم خیلی از شما ها نگران پایین آمدن دلارید .عزیزان دلار پایین آمدنی نیست چون ضرر دولته و توزیع کننده دلار هم دولته چون اقتصاد ما نفتی است اگر دلار بیاد پایین درامد دولت کم میشود و …. پس نگران دلار نباشید چه بایدن باشد وچه ترامپ.اما بورس آمدنش پایین بخاطر عرضه های دولت و فروشش بخاطر کسری بودجه بود وهست .حقوقی ها همینها هستند دستگاه مربوطه شان نیازمند پول بود سهام را بردند بالا تا بفروشند و ريیس بور هم کمک کرد دستگاههای تحت امرش را .ومن و تو ضرر فدای کلکهاش

    • ناشناس

      دلار هر طوری بشه بنفع بورسه ولی فعلا که بازار دچار ترس شده نشون نمیده عقلانیت و فاکتورهای بنیادین رو دنبال نمیکنه ولی همیشه اینطور نمیمونه

  • ناشناس

    حواصتون باشه اونای که دعوت به شلوغی می کنند ریگی تو کفششونه فقط تنها راه نفروختن سهام است و صبر

  • ناشناس

    حقوقی که اینقدر بیسواده دیگه از بقیه چه انتظاری هست؟! حقوقی بفروش تا میتونی حقیقیهای پولداری هم هستند که میخرند بیسوادیت حقوقی جان اینجاست که هنوز نمیدونی هر کی سهام رو حالا تو این قیمتا جمع کنه بعدا سلطان سهامه میتونه خودش قیمت گذاری کنه نفروشه یا هر وقت هر قیمتی خواست بفروشه.

  • ناشناس

    در وصف این سیرک بورس همین کافیه که بدونیم
    صندوق پالایش یکم که فروختن با مـثلا تخفیف بعد از دو ماه که پولشو گرفتن روزی که باز بشه 25 درصد از اصل پولی که مردم دادن تو ضررن….

  • ناشناس

    این دو روز بازار مثبت کردن تا مردمو دوباره فریب بدن تا بتونن پالایشی رو بفروشن

  • ناشناس

    دوستان طلا و سکه هم به شدت نزول کردن فکر نکنید فقط شما تو ضرر هستید دولت همه رو بدبخت کرد تمام ریزیها چه در بورس و چه دلار و طلا دستوری

  • ناشناس

    دوستان سکه و طلا هم به شدت ریزش کرده فکر نکنید فقط شما در ضرر هستید الان طلا و سکه موقع خریدش

  • ناشناس

    سهامداران خواهشاً نفروشید مطمعن باشید صعودی میشه

  • ناشناس

    من آخرش منظور این کارشناسا از متعادل است رو نفهمیدم.منفی میشه میگن متعادل است.مثبت میشه میگن متعادل است.