خبر فوری:

کد مطلب: ۵۱۴۴۷۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس در ادامه مثبت می‌شود؟ / شاخص باید از مقاومت عبور کند

بورس در ادامه مثبت می‌شود؟ / شاخص باید از مقاومت عبور کند

معاملات امروز بازار سهام با فشار فروش همراه بود اما در ادامه روند معاملات تقاضا تقویت شد و شاخص کل مثبت شد، اما بورس در ادامه چه خواهد شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاملات امروز بازار سهام با فشار فروش همراه بود اما در ادامه روند معاملات تقاضا تقویت شد و شاخص کل مثبت شد، اما بورس در ادامه چه خواهد شد؟

سعید ایراهیمی، کارشناس بازار سهام در رابطه با روند بورس امروز گفت: فشار فروش بیشتر شد و دامنه نوسان نامتقارن نوسان‌گیری در بازار سهام را افزایش داده است اما شاخص کل باید از محدوده مقاومت عبور کند. یا باید چند روزی از بازار سهام حمایت شود و شاخص کل این محدوده را بشکند و یا باید چند وقیت با روندی متعادل پیش‌ برویم و ورود پول حقیقی را تقویت کنیم.

این کارشناس در پایان گفت: بعید میدانم شاخص کل در جریلان معاملات امروز مثبت شود اما تغییر دامنه نوسان و ورود پول حقیقی می‌تواند بر روند بورس بسیار موثر باشد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دولت نمی خواهد بورس مثبت شود و رشد کند.بقیه مسایل بهانه است.

  • ناشناس

    این بورس تا دولت حمایت نکنه رشد نمیکنه فقط حقوقی ها سود میکنن و به ضرر حقیقی ها همشون تو ضرر هستن از کجا پول بیارن

  • ناشناس

    این سیاستشونه چندساله ملت باید گروسنه باشن

  • ناشناس

    دولت تدبیر و امید نفس تمام بورسی ها رو گرفت

    • ناشناس

      چقد مسخره شده این بورس. حال آدم بهم میخوره

  • بابک

    یه روز که بازار مثبت میشه حقوقی ها بلا استثنا در هر سهمی فروش های سنگین دارن ، تجارت نیوز هم که اینارو منتشر نمیکنه ، معنی اینکه وقتی بازار با تغییر مثلا بازه ی نوسان قیمت و … میخواد یه ذره کوچولو جون بگیره و هنوز توی بازار تقاضای قابل توجهی توسط حقیقی ها وجود نداره حقوقی های دولت عرضه های سنگین میکنن چیه؟ لطفا یکی اینو برا من توضیح بده ، یعنی حضرات تا اینقدر این مردم رو …. فرض کردن ، تجارت نیوز لطفاااااااا منتشر کن و اون کارشناسان پیشگویی که هیچوقت پیش بینیشون درست از آب درنیومده لااقل این مطلب رو اگه میشه برا ما متضررین ۷۰ درصدی بورس شرح بدن که سعی دولت در افزایش تقاضا کجا و عرضه آبشاری حقوقی ها کجا ؟؟؟؟

  • ناشناس

    فقط نفروشید در حال حاضر این بهترین کار است

  • بهزاد

    میخواید باز پول حقیقی بیچاره رو بالا بوشید به ته موندشومرحم نمیکنید من که پولمو به عیسی مسیح واگذار کردم ازتون بگیره

  • مجتبی

    آق این که میگن 50یا 60 میلیون تو بورسن برای سهام عدالت هست نه این که اینا دارن خرید و فروش میکنن

  • ناشناس

    سلام.
    مسولیت محترم از فرط هیجان، کدو را ندیدند!
    با نیات نه چندان درستی سعی در جذب سرمایه های سرگردان در دست مردم کردند. غافل از آنکه ورود ۵۰ میلیون آدم بدون دانش بورسی و بدور از الفبای سرمایه گذاری، غیر از فواید آورده نقدی هنگفت، صدمات اینچنینی هم بهمراه میآورد.
    مردمی که اکثرا حالت دلالی پیدا کرده اند و سود فراوان را در کمترین زمان میخواهند، چگونه میتوان مهار کرد و متوجه نمود که فقط نوسانگیری، در درجه اول به خودشان صدمه میزند و البته مانند جنگلی که بسوزد تر و خشک را میسوزاند. همه باهم بدون دانش، با کوچکترین اخبار درست یا غلط برای خرید یا فروش هجوم میآورند، خوب سقوط را هم بوجود میآورند. درست است که به اشتباه در ابتدا مردم را بدون آگاهی بسمت این سرمایه گذاری صوق دادند ولی اکنون چه؟ آیا این هجومهای فله ای برای فروش میتواند مرحمتی برای زخم آنان باشد؟ مسلما خیر و بدتر هم میشود. نه دولت و نه مسولیت سازمان بورس هم نمیتوانند ترفندی برای اینکار داشته باشند زیرا فرمان این تند روی اشتباه در دست ۵۰ میلیون نفر فرد آماتور است. راستی کدام کشور در دنیا بیش از ۶۵ درصد مردمش در بورس فعالند؟!
    بنظر من بهتر است به نحوی عطایش را به لقایش ببخشند و این محیط سرمایه گذاری تخصصی را کمی منزه کنند.
    س م

  • ناشناس

    جلو فروش و نوسانگیری حقوقی بگیرید،کمی اوضاع خوب میشه..خدایا دلال ها رو نابود کن،ما که زورمون نمیرسه،،بی زحمت اگه صدام شنیدی،کاری بکن