کد مطلب: ۱۹۹۹۲۶

تحولی بزرگ برای بازنشستگان

تحولی بزرگ برای بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان وعده تحولی بزرگ در صندوق بازنشستگی را داد و گفت: وعده می‌دهم تحولی بزرگ در راه است.

جمشید تقی‌زاده در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ورزشی استانی بازنشستگان کشوری، ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: صندوق بازنشستگی گنجینه‌ای از سرمایه‌های انسانی را در اختیار دارد و امروز بازنشستگان نشان دادند نشاط و ورزش تنها همت و اراده می‌خواهد و سن و سال نمی‌شناسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: وعده می‌دهم تحولی بزرگ در راه است و عملکرد جعبه سیاه مدیریتی صندوق با نگاه مغز افزاری و نه نرم افزاری و سخت افزاری را در ماه‌های آتی در حیطه حاکمیت شرکتها و تعادل منابع و مصارف شاهد باشید.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ساماندهی ورزش بازنشستگی گفت: امید است در حوزه ورزشی حتما باشگاه‌های مختص بازنشستگان را با مدیریت خودشان و همکاری وزارت ورزش داشته باشیم.

تقی‌زاده ادامه داد: به دنبال آن هستیم عین مجوزی که به باشگاه‌های خصوصی داده می‌شود، از سوی مجموعه مدیریتی صندوق به بازنشستگان اعطا و در آینده باشگاه‌های خصوصی ویژه بازنشستگان و نهضت داوطلبی را در حوزه ورزش داشته باشیم.

ایزدی رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این مراسم با بیان اینکه به یقین رسیده‌ام خدمت به جمعی چون شما که سال‌ها عمرتان را صرف آبادانی کشور کرده‌اید افتخاری بسیار بزرگ است گفت: جشنواره‌های ورزشی زیباترین، شادترین و پرانرژی‌ترین لحظات ما در کنار بازنشستگان است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.