کد مطلب: ۵۲۲۷۵۵

تحویل اولین خودرو شاهین/ رونمایی خودروهای «آریا» و «اطلس» در بهار ۱۴۰۰

تحویل اولین خودرو شاهین/ رونمایی خودروهای «آریا» و «اطلس» در بهار ۱۴۰۰

 مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: خودروی شاهین محصول جدیدی است که با برند سایپا تولید و عرضه شده و تمامی مراحل طراحی و تولید آن توسط متخصصان داخلی صورت پذیرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیدجواد سلیمانی در حاشیه مراسم رسمی تحویل نخستین خودروی شاهین به مشتریان گفت: این خودرو روی پلت‌فرم SP۱۰۰ سایپا طراحی شده و به‌صورت کامل با تکیه به توانمندی داخلی ساخته شده است.

وی افزود: سیستم کیفی این خودرو، یک سیستم منحصر به فرد بوده که برای اولین بار در سطح کشور و در سایپا طراحی، پیاده‌سازی و اجرا شده است.

سلیمانی درخصوص داخلی‌سازی خودرو شاهین گفت: حدود ۹۲ درصد قطعات این خودرو ساخت داخل است و حدود ۸ درصد از قطعات آن را فعلا از خارج از کشور تامین می‌کنیم ولی برنامه‌ریزی شده که در سال آتی تمامی قطعات داخلی‌سازی شده و خودرویی با قطعات کاملا داخلی تولید شود.

وی با اشاره به رونمایی خودروی جدید آریا نیز گفت: محصول دیگر پلت‌فرم SP۱۰۰ با نام تجاری «آریا» در چند ماه گذشته رونمایی شده و در حال انجام برنامه‌های پیش تولید آن هستیم، علاوه بر این محصول دیگر گروه سایپا با نام «اطلس» هم در ابتدای سال آینده رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به خروج پراید از سبد محصولات این گروه خودروسازی در ابتدای تابستان امسال گفت: برنامه‌های جایگزین برای تولید محصول اقتصادی و ارزان قیمت از سوی وزارت صمت برنامه ریزی شده که به‌صورت مشترک با ایران خودرو در حال انجام است و بر این اساس پلت‌فرم مشترکی طراحی خواهد شد که محصول آن بتواند با کیفیت مناسب و قیمت ارزان در اختیار مردم عزیز قرار گیرد.

توجه به کیفیت

در این برنامه همچنین قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش نیزبه تشریح ویژگی‌های شاهین پرداخت و گفت: یکی از مهم ترین مولفه‌های شاهین این است که برای اولین بار در کشور طراحی پلت‌فرم، طراحی محصول و تولید محصول، همزمان با نظام کیفی جدید انجام می‌شود.

باقری با بیان اینکه درخصوص خودرو مولفه‌های دیگری نیز وجود دارد، افزود: نگاه حاکم بر طراحی و تولید شاهین از روز نخست تا امروز این بود که روزی که شاهین متولد می‌شود باید روز جهش سایپا در عرصه کیفیت باشد. امروز با یک نشانه مشخص می‌توانیم بگوییم که نظام کیفی جدید سایپا با خودروی شاهین رونمایی شد.

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا اظهار کرد: سایپا به‌صورت کاملا داوطلبانه برای نخستین بار و فراتر از آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شاهین را با سه سال ضمانت کیفی تحویل مشتریان می‌دهد؛ زیرا به کیفیت و ایمنی شاهین اطمینان دارد.وی افزود: در دو روز نخست تحویل شاهین ۳۰۰ دستگاه از این خودرو تحویل مشتریان می‌شود و این روند به‌صورت مداوم ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: سایپانیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امین

    عالی و قیمت نوشته نشده

  • ناشناس

    شما پراید با این بی کیفتی ب مبلغ۱۳۰تومان ب مردم مدهید بعد میخواین با چ قیمتی ارزانی ب مردم بدهید

  • ناشناس

    آقای سلیمانی لطفا وانت sp100 رو هم تولید کنید ، پراید وانت خیلی کوچیکه

  • امین

    در این که کل خودروسازای ایران فرغون سازن شکی نیست ولی محصولات سایپا رو باید با دوچرخه و موتور سیکلت دسته بندی کرد،کجای دنیا موتور ۸ سوپاپ رو توربو میکنن اونم با بدبختی برسه به ۱۰۵ اسب که قدرت نرمال یک موتور ۱۵۰۰-۶۰۰ ه

  • ناشناس

    باعث تاسف است که ازدبه وخلف وعده سایپا درمورد افزایش قیمت درمقایسه با مبلغ پیش پرداخت(پنجاه درصد قیمت خودرو) بحثی نمیشود

  • مهدی

    زنده باد ایران و ایرانی

  • مهدی

    موفقیت ایران وایرانی بسیار زیبا

  • ناشناس

    الاغ قدیم با پالان جدید رونمایی شد

    • ناشناس

      احسنت به این شجاعت و خلاقیت، واقعا برابعضیا اگه خود مرسدسم ایرانیا بسازن میگن فرغون، غربزده اید دیگه چیکار کنیم

  • ناشناس

    اولین شاهین سایپا پلاک ۸۵ بود

    • علی اصغر

      سلام،٨۵پلاک زاهدانه داداچ

  • ناشناس

    آشغال ها خودشون رو چند برابر قیمت واقعی به مردم بدبخت قالب میکنن،بعد اسمشو میذارن خودروی داخلی،
    جمع کنید بساط نامردی و ریاکاری رو،به اسم تولید داخلی مردم رو نابود کردید…