کد مطلب: ۱۴۳۲۷۳

تحویل مسکن مهر بدون انباری

تحویل مسکن مهر بدون انباری

در حالی امروز ۶۵۰ واحد مسکن مهر فاز ۵ پردیس افتتاح شد که انبوه‌سازان برای هیچ‌کدام از واحدهای این فاز انباری نساخته‌اند، مسئله‌ای که با اعتراض متقاضیان مسکن مهر مواجه شده است.

امروز پس از سال‌های انتظار سرانجام تعدادی از واحدهای مسکن مهر فاز 5 پردیس افتتاح شد تا به این ترتیب طلسم این پروژه‌ها با چاشنی درخواست‌های مکرر انبوه‌سازان برای تعدیل قیمت‌ها شکسته شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس از تحویل این واحدها پس از طی فرایند فروش اقساطی از هفته آینده خبر داده است. واحدهایی که به ادعای انبوه‌سازان کیفیت بسیار بهتری نسبت به پروژه‌های ساخته شرکت خارجی که برخی سنگ آن‌را به سینه می‌زنند، دارد.

گذشته از کیفیت ادعایی سازندگان، واحدهای مذکور یک ایراد اساسی دارند و آن نداشتن انباری است. مسئله‌ای که امروز با اعتراض متقاضیان مسکن مهر مواجه شد و آنرا با معاون وزیر راه و شهرسازی‌(مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید) در میان گذاشتند.

یکی از متقاضیان مسکن مهر این فاز به خبرنگار تسنیم، گفت: برای هیچکدام از واحدهای فاز 5 انباری نساخته‌اند و باید یکی از اتاق‌های خواب را تبدیل به انباری کنیم.

وی افزود: انبوه‌سازان احتمالا به خاطر این‌که چهارتا دیوار را کمتر بسازند و هزینه‌ها کاهش یابد، برای واحدها انباری نساخته‌اند.

وی ادامه داد:‌ این مشکل را با آقای نریمان (معاون وزیر راه و شهرسازی) مطرح کردیم که وی می‌گوید بروید یک واحدی را انتخاب کنید که انباری داشته باشد. بنده هم گفتم در فاز 5 هیچکدام از واحدهای مسکن مهر انباری ندارند.

انجمن انبوه‌سازان استان تهران (کنسرسیومی متشکل از حدود 16 شرکت) متولی ساخت 10 هزار مسکن مهر پردیس در فازهای 5 و 9 هستند. ساخت این واحدها مدت‌ها به دلیل درخواست انبوه‌سازان برای تعدیل قیمت‌ها متوقف شده بود.

لازم به ذکر است امروز مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس قول مساعد برای حل مشکل نبود انباری را به متقاضیان مسکن مهر داد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.