کد مطلب: ۷۵۴۳۷۹

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

افتتاح ۲۰ هزار واحد مسکن مهر در بهمن‌ماه

افتتاح 20 هزار واحد مسکن مهر در بهمن‌ماه

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحویل شمار چشمگیری از واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تجارت نیوز ، علیرضا جعفری، معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: تعداد ۲۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود. بیشتر این واحدها در شهرهای پردیس، پرند، هشتگرد، گلبهار و صدرا قرار دارند.

وی افزود: با اشاره به آغاز گام سوم نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید، در این مرحله آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد را خواهیم داشت که به زودی محقق می‌شود. اراضی این زمین‌ها تامین شده و آماده‌سازی و فعال‌سازی آنها انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، همچنین از برگزاری یک رویداد فرهنگی با عنوان طرح شهربانو در قالب همایش بانوان نخبه شهرهای جدید خبر داد و گفت: این رویداد روز ۱۱ بهمن در تهران برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: در این برنامه استفاده از ظرفیت بانوان نخبه و معرفی آنها صورت می گیرد. با توجه به تقارن این رویداد با ۱۲ بهمن نشستی با محوریت نقش بانوان در انقلاب اسلامی، ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرهای جدید در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، در سال ۱۳۹۱ عملیات احداث ۸۱ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس واقع در ۱۷ کیلومتری شرق تهران آغاز شد که به ۸۳ هزار واحد افزایش یافت. طبق آخرین آمار تاکنون حدود ۷۰ هزار واحد تحویل شده است.

شهر جدید پردیس دارای ۱۲ فاز است که فاز ۱۲ آن اواخر سال ۱۳۹۹ کلنگ‌زنی شده است. فازهای یک تا چهار در شهر اصلی، فاز پنج، چهار کیلومتر، فاز هشت، هشت کیلومتر، فاز ۹ پنج کیلومتر، فاز ۱۱ شش کیلومتر از شهر اصلی فاصله دارند. پارک فناوری پردیس در فاز شش، ناحیه صنعتی خرمدشت در فاز هفت و فاز ۱۰ این شهر در منتهی الیه شمالی فاز چهار قرار گرفته اند. فاز ۱۲ نیز در پنج کیلومتری شمال شرقی پردیس واقع شده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.