کد مطلب: ۲۸۷۷۳۴

تحویل ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر پرند در هفته دولت

تحویل 1500 واحد مسکن مهر پرند در هفته دولت

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: 1500 واحد مسکن مهر در هفته دولت تحویل متقاضیان می‌شود و تا پایان سال 15 هزار واحد باقی مانده به اتمام می‌رسد.

محسن وطن‌خواه مدیرعامل شرکت عمران پرند، با بیان اینکه 29 هزار و 700 واحد مسکن مهر در پرند باقی مانده است، گفت: متاسفانه برخی از عملیات عمرانی این پروژه‌ها به اتمام رسیده ولی به دلیل نداشتن خدمات زیربنایی از جمله آب و برق امکان تحویل این واحدها وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی تاکید کرد: هم اکنون 1500 واحد مسکن مهر به طور کامل تکمیل شده و امیدواریم در هفته دولت به متقاضیان تحویل داده شود.

وطن‌خواه تصریح کرد: 6 هزار و 760 واحد مسکن مهر آماده تحویل به متقاضیان است که با نصب آب، برق و گاز به متقاضیان واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پرند اظهار کرد:‌ تا پایان سال 15 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده را تکمیل خواهیم کرد که این تکمیل در گرو همکاری وزارت نیرو و شرکت ملی گاز است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات تعاونی‌های واحدهای مسکن مهر را از سوی بخش‌های قضایی پیگیری می‌کنیم، گفت: وزارت راه و شهرسازی و نشرکت عمران پرند وظیفه‌ای در قبال این تعاونی‌ها ندارند، بلکه باید وزارت تعاون مشکلات آنها را پیگیری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.