خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۲۹۶۳

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا:

ترامپ به بازگشت به برجام فکر می‌کند

ترامپ به بازگشت به برجام فکر می‌کند

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در گفت‌وگویی به موضع ترامپ درباره ایران در روزهای باقی مانده به پایان دوران ریاست جمهوری‌اش پرداخت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از روزنامه واشنتگتن پست؛ جان بولتون مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در گفت‌وگو با این روزنامه با توجه به گزارش‌های اخیر حاکی از این که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه‌ای با مشاوران ارشدش خواستار بررسی گزینه‌هایی برای اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای اصلی ایران شده بود، در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ چنین اقدامی علیه ایران انجام خواهد داد، گفت: نه فکر نمی‌کنم. این یکی از همان روش‌های معمول غیرمعقول، گمراه کننده و متناقض و عجیبی است که طبق آن تصمیم‌گیری می‌کند.

بولتون ادامه داد: به ذهنش خطور می‌کند و فکر می‌کند که خوب می‌شود اگر چنین کاری را انجام دهد. سپس درباره‌اش صحبت می‌کند و بعد از آن منصرف می‌شود و توجهش به چیزی دیگر جلب می‌شود. فکر نمی‌کنم که اصلا احتمال چنین چیزی وجود داشته باشد.

بولتون سپس گفت که از نظر او از ترامپ ظرف مدت سی روز آینده به ملاقات با مقامات ایران و مذاکره برای بازگشت به توافق هسته‌ای فکر می‌کند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به برجام برگردی یا برنگردی دیگه تمام شدی اقای ترامپ روانی

  • ناشناس

    به برجام برگردی یا برنگردی دیگه روزت تموم شد ترامپ عوضیه روانی

  • علیرضا

    اولا ترامپ رئیس جمهور بشه به این فکر نباشین میاد با ایران مذاکره میکنه، دوما این دولت ایران که هیچ راهی نداره جز مذاکره با آمریکا. اینو خودتونم میدونین پس خبر کذب پخش نکنین. خسته نشدین خودتون انقدر به ملت دروغ گفتین. شما از یه بچه هم کمترین.

    • ناشناس

      به افتخارش

  • مشت ماشالاه

    چه ترامپ ریس جمهور بشه یا بایدن. ایران که به مذاکره نیاز داره نه اونا.
    فعلا ریس جمهور امریکا. معلوم نی کی هست

  • نیما

    اره، نهنگ ها هم پرواز میکنن.