کد مطلب: ۴۷۲۱۸۱

هشدار وزیر اقتصاد به سازمان بورس برای تسهیل صدور مجوز کارگزاری

هشدار وزیر اقتصاد به سازمان بورس برای تسهیل صدور مجوز کارگزاری

وزیر اقتصاد، سازمان بورس را موظف کرد تا زمینه صدور مجوز تاسیس کارگزاری‌های جدید را فراهم کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس هیات مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوز کسب‌وکار مصوبه این هیات مبنی بر فراهم شدن شرایط صدور مجوز راه‌اندازی کارگزاری‌های جدید را به سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ کرد.

بر اساس این ابلاغیه، سازمان بورس می‌بایست تا پایان مردادماه دستورالعمل جدید راه‌اندازی کارگزاری‌های بورس را آماده می‌کرده است.

در این دستورالعمل، باید برای همه متقاضیان راه اندازی کارگزاری بورس زمینه تاسیس این کسب‌وکار را فراهم کند.

در صورتی‌که سازمان بورس دستورالعمل جدید تاسیس کارگزاری بورس را تهیه نکند، دستورالعمل قبلی صدور مجوز تاسیس کارگزاری بورس که سازمان بورس و اوراق بهادار آن را در سال ۸۶ ملاک عمل قرار داده، ملغی اثر خواهد شد.

3534344

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اقای وزیر اگه کاف نمیدادی وسهام عدالت رو اینجوری ازاد نمیکردی اوضاع بورس اینجوری نبود رفتی سرمه بزنی چشم وخوب کنی از بی علمی زدی کورش کردی

  • ناشناس

    تجارت ترسو اینو دیگه بذار
    همین کارگزاریها بورس هم زیادیند باید اینها ادغام شوند تا شاید از توشون چند تا کارگزاری خوب با نظارت درست در بیاد
    اینم دانشگاه آزادو و دانشگاه مازادو و کاربردیو غیرکاربردیو و شبانه و نصف روزانه و پیام نورو و دورو اینهاست که سر هر کوچه باز کردن پول مردمو چپو کنند مردم هم از همیشه بیسوادترند همینا دانشگاشون تعطیله پول دانشگاه را که از بابا گرفتند بجاش آوردن تو بورس خیلی هم علمشون بالاست خودشون و همه رو زیان زدند