کد مطلب: ۵۷۲۰۶۲

پس از خروج اشرف غنی؛

حامدکرزای از تشکیل شورای هماهنگی افغانستان خبر داد

حامدکرزای از تشکیل شورای هماهنگی افغانستان خبر داد

رئیس جمهور پیشین افغانستان ساعاتی پس از تائید کناره‌گیری و خروج اشرف غنی، از این کشور با انتشار پیامی از تشکیل شورای هماهنگی خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، «حامد کرزای»، رئیس جمهور پیشین افغانستان ساعاتی پس از تائید کناره گیری و خروج اشرف غنی، از این کشور با انتشار پیامی از تشکیل شورای هماهنگی خبر داد.

براساس گزارش طلوع نیوز، حامد کرزای در این پیام اعلام کرده است: در پی خروج آقای اشرف غنی و مقامات مسئول از کشور، به منظور جلوگیری از هرج و مرج و کاهش درد و رنج مردم و جهت اداره هرچه بهتر امور مربوط بهصلح و انتقال مسالمت آمیز شورای هماهنگی متشکل از عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی، رهبر جهادی گلبدین حکمتیار رئیس حزب اسلامی افغانستان و حامد کرزی رئیس جمهور پیشین کشور تشکیل گردید.

در ادامه این پیام گفته شده است: این شورا از نیروهای امنیتی حکومت و نیروهای امنیتی تحریک اسلامی طالبان می‌خواهد با حفظ خویشتنداری جلو درگیری‌ها، هرج و مرج و تحریکات افراد غیر مسئول و غیر مرتبط را قاطعانه بگیرند.

این پیام کمتر از چند ساعت پس از تائید کنار گیری اشرف غنی از مقام ریاست جمهوری افغانستان و خروج او از این کشور صادر شده است.

منبع: مهر

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.