کد مطلب: ۳۱۳۹۶۲

تصمیم اسفند ۹۶ وزارت نفت لغو شد

تصمیم اسفند ۹۶ وزارت نفت لغو شد

ثبت‌نام‌کنندگان آزمون استخدامی سال ۹۶ وزارت نفت، که هنوز وجوه ثبت‌نامی خود را دریافت نکرده‌اند، از امروز می‌توانند نسبت به اعلام شماره حساب بانکی خود اقدام کنند.

فرآیند برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در سال 96 با دستور موقت صادره مورخ 96.9.11 ازسوی دیوان عدالت اداری متوقف شد. پیرو صدور این مصوبه، وزارت نفت با صدور اطلاعیه‌های متعددی در خصوص بازگرداندن هزینه ثبت‌نام متقاضیان اطلاع‌رسانی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، آخرین اطلاعیه رسمی در این خصوص حاکی از این است که ثبت‌نام کنندگان آزمون استخدامی سال 96 وزارت نفت، که هنوز وجوه ثبت‌نامی خود را دریافت نکرده‌اند، از امروز می‌توانند نسبت به اعلام شماره حساب بانکی خود اقدام کنند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: پیرو اطلاعیه‎های قبلی در خصوص استرداد وجوه ثبت‌نامی داوطلبان آزمون استخدامی سال 96 شرکت‎‏های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره 1169251 مورخ 24 اردیبهشت 1396 سازمان اداری و استخدامی کشور، به‌اطلاع می‌رساند مقرر شد هزینه ثبت‌نام کلیه داوطلبان آزمون مذکور به آنان بازپس داده شود، بنابراین از همه داوطلبانی که تاکنون هزینه‌های پرداختی برای ثبت‌نام در آزمون را دریافت نکرده‌اند درخواست می‎شود برای کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت‌نامی و اعلام شماره کارت بانکی و شماره شبای حساب خود از تاریخ 28 مهرماه تا هفتم آبان‌ماه 97 به پایگاه اطلاع‌رسانی azmoon.nioc.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است در صورت ثبت نکردن اطلاعات حساب بانکی در موعد مقرر، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت‌نام به‌عهده داوطلب خواهد بود».

اگر وجوه ثبت‌نامی دریافت نشود، برای آزمون بعدی ذخیره نخواهد شد

در اطلاعیه اسفندماه سال گذشته وزارت نفت آمده بود: اگر کسانی نسبت به اعلام شماره حساب برای پس‌گرفتن وجه پرداختی برای ثبت‌نام اقدام نکنند، این موضوع به‌منزله تقاضای ایشان برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی جدید تلقی شده و به‌هنگام اعلان برگزاری آزمون جدید، این عده نیازی به ثبت‌نام دوباره نخواهند داشت. اما در اطلاعیه جدید عنوان شده در صورت ثبت نکردن اطلاعات حساب بانکی در موعد مقرر، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت‌نام به‌عهده داوطلب خواهد بود.

به‌عبارتی، تصمیم اسفند سال 96 وزارت نفت مبنی بر ذخیره وجوه ثبت‌نامی برای آزمون جدید، کان‌لم‌یکن شده است.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.