کد مطلب: ۳۷۲۷۲۱

عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با تجارت‌نیوز خبر داد:

تصمیم جدید مجلس درباره بنزین

تصمیم جدید مجلس درباره بنزین

قاسم ساعدی گفت: امروز مجلس مصوب کرد که بنزین سهمیه‌بندی نشود یعنی افزایش قیمتی نداشته باشد و با همان نرخ قبلی خود یعنی لیتری هزار تومان عرضه شود اما مجدد استفاده از کارت‌های سوخت مصوب شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صبح امروز جلسه غیرعلنی در مجلس شورای اسلامی با حضور وزرای نفت، کشور و اقتصاد و رییس سازمان برنامه و بودجه درخصوص تعیین تکلیف سهمیه‌بندی بنزین برگزار شد.

قاسم ساعدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «تجارت‌نیوز» گفت: در نشست غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای کابینه دولت موضوع سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین مورد بررسی قرار گرفت و مجلس مصوب کرد که بنزین سهمیه‌بندی نشود یعنی افزایش قیمتی نداشته باشد و با همان نرخ قبلی خود یعنی لیتری هزار تومان عرضه شود.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس تصریح کرد: اما برای ساماندهی سوخت و جلوگیری از قاچاق بنزین مجدد استفاده از کارت‌های سوخت مصوب شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: با احیای کارت سوخت هیچ‌گونه افزایش قیمت و سهمیه‌بندی صورت نمی‌گیرد، بلکه احیای کارت سوخت تنها به منظور جلوگیری از قاچاق و ساماندهی سوخت است به عبارتی هر خودرو کارت سوختی خواهد داشت و سهمیه بنزین در این کارت‌های سوخت نامحدود خواهد بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این مصوبه مجلس مربوط به بازه زمانی خاصی نیست و دولت موظف به اجرای این مصوبه است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.