خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷

تعداد افرادی که سبد کالا گرفتند/ مدیر اجرایی سبد کالا: جو منفی نگذاشت زوایای مثبت سبد کالا تببین شود

تعداد افرادی که سبد کالا گرفتند/ مدیر اجرایی سبد کالا: جو منفی نگذاشت زوایای مثبت سبد کالا تببین شود

بر اساس خبري که در نخستين روز اسفند سال جاري منتشر شد مرحله دوم از نخستين توزيع سبد کالا از روز شنبه آغاز شد. با وجود اينکه توزيع مرحله دوم  از نخستين توزيع سبد کالا با حواشي کمتري نسبت به مرحله قبل برخوردار بود اما همچنان گلايه هايي از نحوه توزيع سبد کالا مطرح است.

بر اساس خبري که در نخستين روز اسفند سال جاري منتشر شد مرحله دوم از نخستين توزيع سبد کالا از روز شنبه آغاز شد.

با وجود اينکه توزيع مرحله دوم از نخستين توزيع سبد کالا با حواشي کمتري نسبت به مرحله قبل برخوردار بود اما همچنان گلايه هايي از نحوه توزيع سبد کالا مطرح است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين اين انتقاد ها در حالي مطرح مي شود که مدير اجرايي سبد کالا از توزيع بيش از 10ميليون سبد کالا در بين جامعه هدف ظرف 19 روز کاري از شروع طرح خبر داد.

بهمن حاجعلي در جمع روساي سازمانهاي صنعت،معدن وتجارت به صراحت عنوان کرده که 8 هزار دستگاه پوز در کشور فعاليت مي کنند و اميدواريم در مراحل بعدي به 15 هزار نقطه فيزيکي داراي پوز برسيم.

وي همچنين اعلام کرد: « 100 درصد کالاي مرحله اول تحويل شده است و 20 درصد مازاد هم در اختيارشان است و به اين ترتيب 120 درصد کالا در اختيار نظام توزيع قرار گرفته است. »

حاجعلي ادامه داد: « در هيچ استاني با کمبود کالا مواجه نشديم و توزيع نيز با کمک گرفتن از شبکه هاي تخصصي صورت گرفت که موظف هستند با امکانات خود يا عواملي که سازمانهاي صنعت،معدن وتجارت از بين اصناف انتخاب وبه آنها معرفي مي کنند در هر شهري نقاط توزيعي بايد داشته باشند.»

حاج علي همچنين گفت: « بصورت روزانه وضعيت توزيع وفروشگاههاي توزيع کننده در سراسر کشور رصد مي شود و در صورت هرگونه مشکلي ، تصميمات لازم اتخاذ مي شود. »

وي تاکيد کرد: « مديران فروشگاههاي زنجيره اي جلسات منظمي در وزارتخانه دارند و ما گزارش هاي واصله را از سراسر کشور بررسي مي کنيم.»

مدير اجرايي سبد کالا افزود: « اين عمليات روش نوين الکترونيکي کردن به عنوان زير ساخت شکل گرفت وتجربه مفيدي بود. »

وي همچنين تصريح کرد: « جو منفي پيش آمده نگذاشت زواياي مثبت اين طرح براي مردم ومسئولين تبيين شود. »

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.