کد مطلب: ۷۳۵۲۵۱

وام ازدواج چند ضامن می خواهد؟

وام ازدواج چند ضامن می خواهد؟

وام ازدواج از متقاضیان زیادی برخوردار است. مبلغ این وام چندان زیاد نیست و در تمام بانک‌ها پرداخت نمی‌شود. برای اطلاع از تعداد ضامن وام ازدواج این خبر را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تعداد ضامن وام ازدواج اعلام شد.

مهدی متقی‌فر روز پنجشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد با بیان اینکه نباید آیین نامه‌ها نادیده گرفته شود گفت: متقاضیان وام در شهرستانها به مشکل برخورد می کنند و نمی توانند تسهیلات بگیرند؛ بعنوان مثال در استان یزد بیش از پنج هزار نفر در صف وام فرزندآوری و ازدواج در بانک ها هستند .

آمار طلاق در ۱۹۹ شهر ایران از میانگین کشوری بالاتر است

این مسوول با بیان اینکه در سیاست‌گذاری حوزه جوانان باید توجه بیشتری به شهرستانهای اولویت‌دار صورت گیرد گفت: آمار طلاق در ۱۹۹ شهر ایران از میانگین کشوری بالاتر است.

به گفته وی از این تعداد فقط ۱۰ شهرستان، مرکز استان است و بقیه آنها شهرهای کوچک هستند و این در حالیست که برنامه ریزی برای شهرهای کوچک، کم‌هزینه و موثر است اما معمولا امکانات در مرکز استان تجمیع می شود و در شهرهای کوچک هزینه نمی گردد .

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: عوامل مهم در طلاق ها نداشتن مهارت های زندگی و عدم دقت در انتخاب همسر است و اگر آموزش ببیننند بسیاری از این مشکلات حل می شود ضمن آنکه مرحله مشاوره بعد از طلاق به درد نمی خورد و نتیجه ای نمی گیریم.

متقی‌فر افزود: چون متولی آموزش پیش از ازدواج در کشور، وزارت ورزش و جوانان است، اگر در استان یزد بعنوان پایلوت کشور، مشاوره پیش از ازدواج مشخص و اثرسنجی و سپس در کشور اجرایی شود ما هم به لحاظ اعتباری کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فراگیری ایجاد مراکز تخصصی ازدواج خانواده را نیز در دستور کار داریم و آماده هستیم در شهرستان ها حمایت کنیم؛ امسال ۱۶ میلیارد تومان برای مشاوره رایگان تخصیص داده شده و آماده همکاری هستیم.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: برای مشمولان غایب نیز طرحی در مجلس مصوب شد تا افرادی که غیبت دارند و یا به بانک بدهی دارند بتوانند از تسهیلات فرزند آوری و ازدواج استفاده کنند ضمن آنکه سقف سن وام ازدواج هم برداشته شد .

مهران فاطمی استاندار یزد نیز در این نشست گفت: متاسفانه هماهنگ نبودن منابع باعث شده است برخی از بانک ها در مرکز وام ازدواج را متوقف کنند و عمده منابع بانکی ما مربوط به چند شرکت خصولتی در استان یزد است.

وی گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان از منابع استان به بهانه پرداخت سود سهام از بانک های استان خارج شد لذا در ارزیابی باید مشخص شود سوء تدبیر بوده یا اینکه منابع موجود نیست، همچنین ازدواج و فرزند آوری و خانواده از تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری است و ابلاغیه دولت سیزدهم را دارد و همه ما موظف به انجام وظیفه هستیم .

منبع: الف

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محسن

    کجا در مورد ضامن حرف زده؟

    • علی رضا hakran,lranzamein☠️

      با اجازتون ،این که ،هر وام ازدواج نیاز به داشتن 2ضامن کارمند واگر بازنشسته بودن ،باید سن و سال ضامن شما باید زیر 62سال سن داشته ،و بالاتر از این سن،وسال از 62سال به بالا سن ضامن کارمند بازنشسته جهت ضمانت گرفتن این وام جزع اموات و رفتگان،اسیران خاک و فاتحه خوانده محسوب میشوند و برای ضامن شدن به درد ضمانت نمی‌خورند پس فاتحه ای بر روح این افراد بفرست دقیق به هنگام ورود و، در اولین فرصت که به،هنگام ورود ،به ایران دراولین قدم ،به خاک ،این ،کشور ،حتمان
      که این قانون و این سوال ،که دقیق بدونید ،در ،کجا این سوال برای همه متقاضیان،و درخواست کنندگان این وام کمک به جوانان وطن به هنگام ازدواج و تشکیل ،زندگی از سوی دولت این کمک با این شرایط ،و با معرفی ،به بانک های عامل وپرداخت کننده با معرفی 2،ضامن کارمند با شرایط سنی زیر 62سال سن و برداشتن 30میلیون و کسر این مبلغ و ماندن در حساب وام گیرنده ،که این وام به روایت و ظاهرأن 4درصد سودبانکی در هنگام پرداخت ،قسط های بازدهی ،بوده که این نیز 4درصد نیست و در باطن و درحقیقت، بیش از 4درصد بوده که حدود 7تا 8درصد محاسبه میشود نه،4درصد و این سخنان از سوی کارمندان دولتی و حاضر ،در تمامی بانک های موجود قابل اجرا بوده و هست و خواهد ،بود وازسوی بانک های عامل به تمامی واجدین ،شرایط گرفتن ،این وام ازسوی،تمامی بانک های، درون ایران صادر و به همه درخواست کنندگان گفته میشود ،
      جناب ، شما که ظاهرأن ،اثلان درون ایران به سر ،نمی برید ودراین کشور نیستید که ،اینجوری سوال میکنید ،و بدنبال کجا،میگن ،و کجاست و کوش میگردی و برای شما مایع تعجب شده ،و بدنبال اثبات در نبودن این شرایط و قانون که خیلی وقت ،هم هست که مثلان خیر سر جوانان عزیز کشور ،مسعولین زحمت کشیدن ، اومدن و، وقت گذاشتن و راحت ترش،کردن البته مثلان راحت تر شده و ، درستش،کردن مثلان ،مثلان ،مثلان،توجهدرضمن
      دوستان عزیز خواننده نظرات و پیشنهادات بدانند که ،ضامن شما برای ضامن شدن نباید از شهرستان ،دیگری معرفی گردد ،هرضامن از همان شهر که قرار است وام را بگیرید مورد تأیید بانک عامل پرداخت کننده وام ازدواج به شما میباشد،
      توجه بعدی و اطلاع رسانی به شما عزیزان از سوی بنده و درخواست کننده وام
      عزیزان این وام رو از بانک های خصوصی درخواست کنید نه بانک‌ های دولتی جهت ثبت نام از
      سایت /کندو /هیچگاه ثبت نام نکنید فقط از سامانه وام ازدواج اقدام کنید بقیه یا فیک یا کلاهبرداری بوده ،
      …..فدای شما علی تهرانی معروف

  • محسن

    کجا در مورد ضامن حرف زده

  • محسن

    تجارت نیوز خواهشمند است پیگیری کنید.
    خود بانک مرکزی بخشنامه زده برای هر یک از زوجین با اعتبار سنجی یک ضامن یا سفته نیاز ولی بنده رفتم بانک گفتن برای ۱۲۰م تومان وام ازدواج باید دو ضامن کارمند معرفی کنید. صدامون به جای نمیرسه خواهشمند است پیگیری کنید خیلی محتاج این وامم برا شروع زندگی ولی بانک یک ضامن و سفته رو قبول ندارن برا ۱۲۰م وام ازدواج

  • ناشناس

    میگن وام ازدواج میدیم بخداکه نمیدیدانقدرسخت گیری میکنیدکه زوجین پشیمون میشن ازگرفتن وام بیچاره زوجین چطوری وازکجا ضامن کارمندپیداکنه اصلاتواین دوره زمانه کسی ضامن کسی میشه تروخدایکم بفکرجوونها باشید چطوری زندگیمونو شروع کنیم اخه شرایط وام ازدواج ویکم اسون ترکنیدکه مابدبخت بیچاره هاهم بتونیم بریم سرزندگیمون توووووورووووووخدااااااااااا

  • ناشناس

    کی میاد ضامن بچه بهزیستی بشه که کسی رونداره پدرمادر نداره پرورشگاه بزرگ شده مسولین بهزیستی همه دزد بود