کد مطلب: ۶۷۰۷۰۳

گردوخاک ادارات ۵ شهرستان خوزستان را تعطیل کرد

گردوخاک ادارات ۵ شهرستان خوزستان را تعطیل کرد

طبق تصمیم کارگروه آلودگی هوای خوزستان، ادارات و سازمان‌های شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، هویزه، دشت آزادگان و شادگان در روز یکشنبه به دلیل آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار تعطیل خواهند بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: ادارات و سازمان‌های پنج شهرستان به دلیل ورود توده گرد و غبار، فردا یکشنبه تعطیل هستند.

محمدجواد اشرفی در گفت وگو با ایرنا ، اظهار کرد: طبق تصمیم کارگروه آلودگی هوای خوزستان، ادارات و سازمان‌های شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، هویزه، دشت آزادگان و شادگان در روز یکشنبه به دلیل آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار تعطیل خواهند بود.

وی افزود: تصمیم گیری درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی اهواز و سایر شهرهای استان ساعت ۷ صبح فردا (یکشنبه) اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اداره کل هواشناسی خوزستان امروز در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود توده گرد و غبار با منشا کشور عراق از روز یکشنبه تا اوایل روز دوشنبه در مناطق غربی، جنوب غربی، مرکزی و جنوبی خوزستان در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

چهارشنبه گذشته نیز توده گرد و غبار اغلب شهرهای خوزستان را درگیر کرده بود که بیشترین آن در شهرستان‌های اهواز و کارون به ۶ برابر حد مجاز رسید.

آخرین بار، کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای خوزستان ساعت آغاز به کار همه ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی ۱۴ شهرستان را در روز سه شنبه ۲۴ خرداد ماه، با ۲ ساعت تاخیر اعلام کرده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.