کد مطلب: ۵۳۰۹۸۲

مجلس دو هفته تعطیل شد

مجلس دو هفته تعطیل شد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه هیات رئیسه درباره اجرای پروتکل‌های ستاد کرونا گفت: براساس این تصمیم از هفته آینده به مدت دو هفته جلسات علنی مجلس برگزار نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، «احمد امیرآبادی فراهانی»‌ روز دوشنبه با اشاره به مصوبه هیات رئیسه درباره اجرای پروتکل‌های ستاد کرونا به خبرنگاران گفت: براساس این تصمیم مجلس شورای اسلامی از هفته آینده به مدت دو هفته جلسه علنی نخواهد داشت و نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس طبق روال بعد از حضور به مدت ۳ هفته در مجلس و برگزاری جلسات علنی، برای یک هفته و به منظور سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند که بعد از پایان تعطیلات عید نوروز قرار بود، مجلس چهار هفته جلسه علنی داشته باشد و بعداز آن نمایندگان به مدت یک هفته و همزمان با شب‌های احیاء به حوزه‌های انتخابیه خود بروند. اما اکنون با وجود شیوع موج چهارم کرونا و وضعیت قرمز تهران و بسیاری از شهرهای کشور این تصمیم تغییر پیدا کرد.

امیرآبادی‌فراهانی تاکید کرد: به موجب مصوبه هیات رئیسه مجلس و تاکید به وکلای ملت، از آنها خواسته شده تا در مدت حضور دو هفته‌ای خود در حوزه‌های انتخابیه از برگزاری ملاقات‌های مردمی برای حفظ جان ملت عزیز خودداری کرده و برای پیگیری و حل مشکلات موکلان خود، جلسات خود را با حداقل حضور افراد و بیشتر به صورت تلفنی و از طریق فضای مجازی برگزار کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: این تصمیم هیات رئیسه مجلس با توجه به افزایش تعدادفوتی‌های ناشی از شیوع کرونا و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صیانت از جان و سلامتی مراجعات مردمی و کارکنان مجلس شورای اسلامی اتخاذ شده است.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جیرو

    باز و بسته بودنش فرق نداره

  • ناشناس

    کارمندی که با مترو میره باید تعطیل شه اینا که ماشین شخصی دارن نگران چی هستن