کد مطلب: ۷۴۶۸۱۳

تعطیلی پنجشنبه‌‌ها در استان البرز تصویب شد

تعطیلی پنجشنبه‌‌ها در استان البرز تصویب شد

قانون تعطیلی پنجشنبه‌ها در طرحی جدید قرار است تا در برخی استان‌ها همچون استان البرز اجرایی شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز تا پایان بهمن ماه روزهای پنجشنبه در سال 1401 تعطیل شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی چندباری طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعات کاری ادارات را بررسی کرده‌اند و مدتی است به صورت آزمایشی در برخی استان‌ها این طرح اجرا می‌شود.

بنابر بخشنامه جدید استانداری البرز قرار است تا پایان بهمن 1401 روزهای پنجشنبه در این شهر تعطیل است و قابل توجه است که بانک‌ها و ادارات خدمت رسان اضطراری جزو این قانون نیستند.

بر اساس این گزارش معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز گفت: روزهای پنجشنبه هر هفته دراین استان تا پایان بهمن ماه سال جاری تعطیل است.

کاوه حدادپور افزود: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف و تولید گاز در کشور و با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان البرز مبنی بر کاهش محسوس دما در روزهای آتی هفته اتخاذ شده است .

وی بیان کرد: براین اساس ساعات کار ادارات از روز دوشنبه ۱۹ دیماه تا چهارشنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۴ تعیین شده و ساعت کسری کار باید با برنامه ریزی در طول روزهای باقیمانده سال جبران شود .

حدادپور اضافه کرد: وسایل گرمایشی ادارات باید یک ساعت قبل از پایان کار در روز چهارشنبه خاموش و نیم ساعت قبل از شروع کار در روز شنبه روشن شود.

وی یادآور شد: از ابتدای هفته آینده ساعت کار روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته تا پایان بهمن ماه از ساعت ۷:۲۰ تا ۱۶ تعیین شده است که موضوع شناور بودن ساعت کار براساس ابلاغیه تا اطلاع بعدی و حداکثر تا ساعت هشت صبح به قوت خود باقی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز گفت: بانک‌ها و واحدهای خدمات رسان اضطراری از قواعد فوق مستثنی هستند.

منبع: انتخاب

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ساعت کاری ۷:۳۰
    یا ۸ صبح تا ۴و۵عصر اخرش چه چیزی درست میکنه بیا به فکر جیب کارگرباش ۴۰سال ارزاوری کردید .دلار. پول. گرانی.
    هنوز نتونستید مرغ و تخم مرغ قیمت صابت کنید .