کد مطلب: ۳۸۰۴۸۸

تعلل ۵.۵ ماهه تاجر نهاده‌های دامی برای تحویل

تعلل 5.5 ماهه تاجر نهاده‌های دامی برای تحویل

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: با توجه به اینکه ۵.۵ماه است که پول نهاده ها راپرداخته کرده‌ایم اما تاجر معروف نهاده‌های دامی از تحویل کامل این اقلام به تولیدکنندگان خودداری می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید احمد مقدسی با بیان اینکه تاجر معروف نهاده‌های دامی، از تحویل بار به تولیدکنندگان خودداری می‌کند، گفت: ما حدود ۵.۵ ماه است که پول نهاده‌های را پرداخت کرده‌ایم اما هنوز بخشی از آن را تحویل نگرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: هم اکنون تولیدکنندگان نقدینگی اضافه برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز دام‌های خود از جای دیگر را ندارند و مجبورند به آنها علف و چیزهای دیگر بدهند تا از گرسنگی تلف نشوند.

مقدسی گفت: این تاجر هر روز به یک بهانه از تحویل نهاده‌ها خودداری می‌کند و اخیراً نیز بحث کامیون را بهانه کرده است.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی گاوداران اضافه کرد: ما تاکنون ۳۱۰ هزار کیلوگرم سویا خرید کرده‌ایم که ۱۵۲ هزار و ۷۴۰ کیلوگرم آن را تحویل داده و ۱۵۷ هزار و ۲۶۰ کیلوگرم آن باقی مانده است.

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود درباره خرید توافقی شیرخام نیز گفت: شیرخام فعلاً خرید توافقی نمی‌شود و به قیمت کیلویی حدود ۲,۲۰۰ تومان از دامداران خریداری می‌شود.

وی افزود: نرخ پایه این کالا ۲ هزارتومان است به اضافه کرایه حمل و جوایز بهداشتی که به آن افزوده می‌شود.

3145694

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امسال که این همه بارندگی شد و دشتها و مراتع پر از علف و سال آبادی است و از طرفی گوشت هم گران است، نهادهای مسؤول تا جای ممکن دام وارد کنند، باید از این مراتع استفاده ی بهینه کرد.