کد مطلب: ۶۵۲۴۵

تعیین قیمت به زمان دیگری موکول شد

تعیین قیمت به زمان دیگری موکول شد

جلسه روز گذشته تولیدکنندگان با محمد شریعتمداری معاون اجرائی رئیس جمهور درباره تعیین نرخ شکر، باز هم بی‌نتیجه ماند. به گزارش  مهر، بازار پرتلاطم شکر در حالی همچنان در میان تصمیم گیری های دولتی دست به دست می شود که روز گذشته جلسه تولیدکنندگان با محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور برای تعیین قیمت و

be2aecdc31f6658ef5804c56672d21eb_XL.jpg

جلسه روز گذشته تولیدکنندگان با محمد شریعتمداری معاون اجرائی رئیس جمهور درباره تعیین نرخ شکر، باز هم بی‌نتیجه ماند.
به گزارش مهر، بازار پرتلاطم شکر در حالی همچنان در میان تصمیم گیری های دولتی دست به دست می شود که روز گذشته جلسه تولیدکنندگان با محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور برای تعیین قیمت و ساماندهی بازار همچنان بی نتیجه ماند و حتی هنوز هم تاریخی برای جلسه بعدی بررسی قیمت و تعیین نرخ این کالا مشخص نشده است.
چند هفته ای هست که بازار شکر با تلاطم روبرو است و قیمت ها نوسان شدیدی یافته، به نحوی که هرج و مرج گسترده ای در بازار به چشم می خورد و مصرف کنندگان قیمت اصلی محصول را به درستی نمی دانند. از آن طرف هم، تولید کنندگان کالاها و مواد غذایی که به صورت مستقیم با تامین شکر و قیمت آن سروکار دارند، با مشکلات بسیاری مواجه شده اند.
علیرضا اشرف رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان قند و شکر در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: جلسه عصر روز گذشته تولیدکنندگان قند و شکر با معاون اجرایی رئیس جمهور به جمع بندی برای تعیین نرخ جدید شکر نرسید و بر این اساس مقرر شده تا بررسی های بیشتری در این زمینه صورت گیرد. ‌
وی افزود: تولید کنندگان شکر هم اکنون با مشکلات بسیاری مواجه هستند و متاسفانه دولت در تعیین نرخ شکر تعلل می کند و هنوز هم زمان دیگری برای جلسه بعدی ستاد تنظیم بازار و معاونت اجرایی رئیس جمهور برای تعیین نرخ مشخص نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.