کد مطلب: ۴۴۸۷۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در کدام مناطق تهران ارزان شده است؟

قیمت خانه در کدام مناطق تهران ارزان شده است؟

در دوره یک ماهه فروردین ماه امسال در بین مناطق ۲۲گانه تهران، ۱۲ منطقه با افزایش و ۱۰ منطقه با کاهش قیمت مسکن مواجه شده که بیشترین افزایش قیمت مربوط به منطقه۲۲ بوده است.

قیمت خانه در منطقه۱۲ تهران بیشتر از دیگر مناطق تهران کاهش داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت مسکن تهران در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ نسبت به ماه قبل خود با کاهش تقریبا یک درصدی همراه شده است.

بر اساس آمارهای وزارت راه و شهرسازی، متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان در مناطق ۲۲گانه تهران با ۰٫۷۲ درصد کاهش از ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان در اسفند ماه سال گذشته به حدود ۱۵میلیون و ۵۴۰ هزار تومان در فروردین ماه امسال رسیده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در دوره یک ماهه فروردین ماه امسال در بین مناطق ۲۲گانه تهران، ۱۲ منطقه با افزایش قیمت مسکن مواجه شده و بیشترین افزایش قیمت مربوط به منطقه۲۲ بوده، به طوری که طی این مدت متوسط قیمت مسکن ۸٫۵ درصد افزایش داشته است.

متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه۲۲ تهران با رشد ۸٫۵ درصدی در فروردین ماه امسال از ۱۴ میلیون تومان به ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است.

65867867

همچنین در میان مناطق ۲۲گانه تهران، بیشترین کاهش قیمت مسکن در فروردین ماه سال جاری مربوط به منطقه۱۲ تهران بوده، به طوری که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه۱۲ تهران با افت ۱۶ درصدی از ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در اسفند ماه سال گذشته به کمتر از هشت میلیون تومان در فروردین ماه امسال رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تازه اول ریزشهاست حبابهای اصلی مسکن هنوز خالی نشده است

    • ناشناس

      اگه مثل خودرو برا مسکن هم با توجه به هر منتطقه و بهای تمام شده هر متر مربع که با توجه به گرونی ها 3تومنه میشه سقف تعریف کنن و قیمت مسکنواقعی بشه .

  • محسن

    مسکن تازه رفته تو رکود و حالا حالا ها باید کاهش پیدا کنه تا مردم وارد بازار بشن و الا با این قیمتایه مسخره که دست یه عده مالکه هیچ ادم عاقلی وارد معامله نمیشه

    • ناشناس

      مسکن و اجاره ان در پایتخت باید اینقدر گرون بشه تا تهران از الودگی هوا و شلوغی نجات پیدا کنه به عبارت دیگر …

  • پیمان

    امسال سال سرازیری نقدینگی بورس و خودرو به بازاره مسکنه ، قشنگ باعث میشه قیمت مسکن حداقل جهش ۲ برابری داشته باشه

  • محمودی

    قیمت مسکن مهر بزودی متری ۱۲ میلیون تومان تا تیرماه ۹۹

  • شاهین

    سلطان مسکن با تبلیغات درصدد خالی کردن جیب مردم است و دلال ها نیز دست بکار شده اند