کد مطلب: ۳۵۳۲۶۲

گفتگوی تجارت‌نیوز با عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

ورود احتمالی مجلس به موضوع تغییر قیمت خودرو

ورود احتمالی مجلس به موضوع تغییر قیمت خودرو

محمد عزیزی با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی بازار خودرو به هیچ عنوان پذیرفته نیست، گفت: اگر در خصوص ساماندهی قیمت خودرو در بازار نیاز به قانون است، بدون شک مجلس ورود خواهد کرد.

پس از نوسانات پی در پی چند روز اخیر در بازار خودرو، محمد عزیزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در گفتگو با «تجارت‌نیوز» گفت: وظیفه مجلس تصویب قوانین و نظارت بر اجرای صحیح و درست قانون است، بنابراین این وزارت صنعت است که باید پاسخگوی گرانی شدید خودرو در بازار باشد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: اگر درخصوص ساماندهی قیمت خودرو در بازار نیاز به قانون است، بدون شک مجلس ورود خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: وزیر صنعت، معاون وزیر و مدیران عامل دو غول بزرگ خودروسازی باید در خصوص گرانی افسارگسیخته خودرو در بازار به ملت پاسخ دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی بازار خودرو به هیچ عنوان پذیرفته نیست،گفت: وزیر صنعت با اختیارات کامل در حال انجام کارهای خود است، به‌طوری که مدیران خودروسازی خود را هم جابه‌جا می‌کند، رسانه‌ها باید عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت را زیر سوال برند و وزیر هم باید در این رابطه به مردم پاسخ دهد وگرنه دیگر وزیر نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    افزایش قیمت خودرو بخاطر بازار بسته و انحصاری بودن این باز توسط خودروسازان داخلی هست

    • ناشناس

      بله رقیب که نباشد کالا بی کیفیت وقیمت افسارگسیخته میشود

  • ناشناس

    به نظر من مسئولین ما فقط حرف میزنند هیچ کاری نمیکنند

  • جلیل

    یک بری مسئول بی درایت وبی کفایت جمع شدن وهیچ عرضه ای ندارن که قیمتی که خودشون دادان نمیتونن کنترل کنند خجالت بکشین بی وجدانا

  • ناشناس

    جالبه ماشین های ما که شهریور ثبت نام کردیم والان باید تحویل می دادن نمیدن بد فروش فوری می زنند عیدم تحویل می دن – اخه چقدر بی قانونی و بی اعدالتی ماشین دارید به انهایی که ثبت نام کردند بدید اخه این دیگه چه جورشه فقط مسوولین حرف می زنن

  • حميد

    نماينده هاي قانوني مردم ميدانند مردم از اين وضع خودروتحت فشار هستند چرا در اين وضعيت غایب هستن خجالت نميكشن!!!

  • امیر

    خخخخ […]

  • علی

    واقعا خدا ازتونون نگذره که اینطور با مردم رفتار میکنین ،بیست میلیون تحصیل کرده بیکار دارین ،در اون دوتا غول خودروسازی بیخاصیتتون را تخته کنین ،ان تعداد کارگر هم بیکار شن بیان به همون بیست میلیون اضافه بشن ،مردم چه گناهی کردن که پنجاه میلیون بدن پراید سوار شن ،تو مناطق آزاد با 50 میلیون شاسی بلند کره ای سوار میشن … […]

  • ناشناس

    آخر […]تاکی بی خیالی ، […]

  • ناشناس

    […] خجالت بکشید