کد مطلب: ۴۷۵۲۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تغییر کارگزار ناظر سهام عدالت امکان‌پذیر شد

تغییر کارگزار ناظر سهام عدالت امکان‌پذیر شد

طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، فروشندگان سهام عدالت که قصد دارند مابقی سهامشان را از طریق کارگزاری دیگری بفروشند از امروز می‌توانند کارگزار ناظر خود را تغییر دهند.

فرایند کند، تاخیر در فروش و واریز پول سهام عدالت و برخی از اشتباهات کارگزاری‌های بانکی و غیربانکی در فروش بدون اجازه 30 درصد دوم موجب نارضایتی سهامداران شده است.

چند هفته‌ای هست که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی وعده تغییر کارگزار ناظر را داده بود که به تعویق افتاد، اما از امروز این امکان برای سهامدارانی که قصد دارند کارگزار ناظر خود را تغییر دهند از فراهم شده است.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت که تغییر کارگزار ناظر انجام شده است و فروشندگان سهام عدالت که قصد دارند مابقی سهامشان را از طریق کارگزاری دیگری بفروشند می‌توانند کارگزار ناظر خود را تغییر دهند.

اخبار مرتبط با سهام عدالت را در صفحه اختصاصی سهام عدالت در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جواد

    من 30 درصد دوم رو واسه فروش نذاشتم اما ولی وقتی میخوام واسه تغییر کارگزاری اقدام کنم میزنه سفارش فروش ثبت شده است و نمیشه. راهکار چیست؟

  • ناشناس

    چرا دروغ می گویید چقدر بایداین در وآن در بزنیم وعلاف بشیم من سهام عدالتم را در کارگزار آگاه بفروش گذاشته ا م الان سایتش بسته شده ونمی توانم کاری بکنم همین طور مودم.!

  • شروین

    کار گزار من بانک ملی هستش الان میخوام سی درصد دوم رو بفروشم میگه قبلا کار گزار ناظر تعیین شده..این یعنی چی خب سی درصد اول رو هم بانک ملی بود الانم همون هستش بس چرا ثبت نمیشه و هی میگه قبلا کارگزار ناظر تعیین شده..من باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید خواهشن

  • ناشناس

    وقتی عدالت مرده سهامش خر کی هست

  • عبدالله

    کسی نفروشه چون پول بی پول

    • نیما

      برایمن تو یک ماه 500 هزارتومنشو فروختن 5 روز بعد اعلام فروش مستقیم بحساب بانکی من رفت

  • مهدی ملاشاهی

    سلام آقای فارابی برام، اگه میشه سهام مو بریزید دستم بدجور خالیه بخدا مشکل قلبی دارم لازم دارم

  • مهدی ملاشاهی

    آگه لازم نمیداشتم که نمیفروختم حالا که فروختم واریزی ندارم

  • مهدی ملاشاهی

    توروقران همشو بریزید دستم بدجور خالیه بایدعمل کنم قلب مویکشنبه منتظرم اقای فارابی ممنون میشم ازتون

  • نیما

    من سهام عدالت مو یک مهر تو کارگزاری آگاه برای فروش گذاشتم خیلی خوب هست نه سجا م از من خواست و نه کد بورسی با کد ملی و موبایل بنامم وارد شدم و 60 درصد رو برای فروش گذاشتم اما متاسفانه تا امروز فقط پانصد هزارتومان رو فروخته و بحسابم فرستاده بعد سهام باقیمانده من را نوشته یازده میلیون تومان – از سامانه سهام عدالت دولت که می رم نوشته ارزش سهام من هیج ده میلیون تومان یعنی کار گزاری آگاه پانصد هزار تومان سهام مو فروخته در مدت یک ماه و هفت میلیون و پانصد هزارتومان غیب شده این وسط و یازده میلیون می گه مانده آز سامانه دولتی می رم می گه 18 میلیون سهام داری از کار گذاری آگاه که می رم می گه 11 میلیون سهام داری هر دو رو هم در یک ساعت و یک روز می رم ، در روز های متفاوتی نرفتم که بگن به نوسان بازار بر خوردی، الان دولت جلوی فساد این کار گزاری رو چطور می خواهد بگیرد ؟
    مشکل دیگه تایم فروش هم هست کار گزاری آگاه نوشته سه تا هفت روز کاری بعد ثبت نام سهام رو می فروشد اما الان یک ماه رد شده 500 هزارتومان فروخته و 7 میلیون و 500 هزارتومان کارمزد بالا کشیده انگار و 11 میلیون باقیمانده هم لنگ در هوا هست لابد 1 میلیون دیگه بفروشه کل سهام منو می زنند صفر ریال مانده

  • ناشناس

    سلام میخواستم کارت اعتباری بگیرم ولی چون به سامانه سعدی واگزار کردم بانک قبول نکرد باید تغیر کارگزاری انجام بدم ولی نتونستم از سامانه انصراف بدم چون یک مقدار قبلا پول گرفتم حالا من چطوری تغیر کارگزاری بدم لطفا راهنمایی کنید