کد مطلب: ۵۸۷۲۵۳

تلاش‌های بانک ایران‌زمین در فرهنگسازی واکسیناسیون عمومی

تلاش‌های بانک ایران‌زمین در فرهنگسازی واکسیناسیون عمومی

بانک ایران زمین که همواره فعالیت‌هایی در حوزه های اجتماعی، زیست محیطی و آگاهی دهی به مردم را درکنار فعالیت‌های خود دنبال می‌کند، نقش مهمی را در تبلیغ اهمیت واکسن داشته و بخشی از فعالیت‌‌هایش در شبکه های اجتماعی را نیز به همین امر اختصاص داده است.

درحالی که هرروز به تعداد افراد واکسینه افزوده می‌شود و روند واکسیناسیون در کشور، با سرعت بالایی در حال انجام است، اما این موضوع همچنان به فرهنگسازی و تبلیغ برای افزودن هرچه بیشتر مردم نیاز دارد.

از مراکزی که این فرهنگسازی و تبلیغات در راستای تسریع روند واکسیناسیون را آغاز کرده‌اند، باید به بانک ایران زمین اشاره کرد. بانک ایران زمین که همواره فعالیت‌هایی در حوزه های اجتماعی، زیست محیطی و آگاهی دهی به مردم را درکنار فعالیت‌های خود دنبال می‌کند، نقش مهمی را در تبلیغ اهمیت واکسن داشته و بخشی از فعالیت‌‌هایش در شبکه های اجتماعی را نیز به همین امر اختصاص داده است.

این بانک همچنین درکنار تبلیغات، چالش‌هایی با جوایز پانصد هزار تومانی برگزار کرده و از افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند، درخواست دعوت دوستان و آشنایانشان که تاکنون واکسن نزده‌‌اند را کرده است که همین موضوع با استقبال چشم گیری نیز مواجه شده است.

گفتنی است؛ بانک ایران زمین از ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور، با تغییر در نوع فعالیت‌هایش از جمله ایجاد بستر بانکداری مجازی، برای بهبوب شرایط می‌کوشید.

ارائه دستگاه‌های ساخت واکسن در راه اندازی خط تولید واکسن کوبرکت، تهیه اقلام بهداشتی کرونا برای بیمارستان ها، برگزاری پویش پیشگیری از کرونا و امهال تسهیلات صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از دیگر فعالیت‌های بانک ایران زمین در شرایط و روزهای کرونایی کشور بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.