کد مطلب: ۳۲۷۹۰۲

توئیتری‌ها به وزیر ارتباطات چه گفتند؟

توئیتری‌ها به وزیر ارتباطات چه گفتند؟

دیدار وزیر ارتباطات با جمعی از فعالان فضای مجازی،برخلاف دیدارهای قبلی فعالان این حوزه با مسئولان مختلف، مورد توجه کاربران فضای مجازی به‌ویژه کاربران توئیتر قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، شامگاه پنجشنبه وزیر ارتباطات با جمعی از فعالان فضای مجازی دیدار کرد، دیداری که برخلاف دیدارهای قبلی فعالان فضای مجازی با مسئولان مختلف، بسیار زیاد مورد توجه کاربران فضای مجازی به‌ویژه کاربران توئیتر قرار گرفت.

برخی کاربران منتقد بودند که اصلا چرا وزیر باید با برخی فعالان فضای مجازی دیدار داشته باشد و برخی دیگر می‌گفتند این فعالان فضای مجازی که اتفاقا از منتقدان دولت هم هستند چرا بعد از برگزاری این دیدار در لاک خود فرو رفته و فقط گل و بلبل این نشست را توئیت کرده‌اند! افرادی که با وزیر ارتباطات دیدار داشتند سعی کردند در توئیتر متن سوالاتی را که از وزیر پرسیده‌اند منتشر کنند تا پاسخی برای رفع ابهامات مطرح‌شده باشد، اما برخی اکانت‌های توئیتری بازهم قانع نشدند و حتی در برخی کامنت‌ها تهمت‌هایی را به حاضران در جمع زدند.

در جلسه سه ساعته فعالان فضای مجازی با آذری جهرمی انتقادهای بسیاری مطرح شد و حاضران جلسه به انتقادی بودن آن تاکید بسیاری داشتند. در این دیدار موضوعاتی در خصوص حوزه زنان و خانواده، اینترنت کودکان و حفاظت از آنها در فضای مجازی، نقاط ضعف قوانین و مقررات فضای مجازی، دیدار با دورف و فیلترینگ تلگرام، طرح ریجستری و شفاف‌سازی درمورد ارز تخصیص داده شده به شرکت‌ها، رانت‌خواری و رانت‌های گذشته وزارت ارتباطات و خرید پهنای باند مطرح شد.

این دیدار با حاشیه‌های جالبی مانند پوشیدن شلوار جین آذری جهرمی در محل کار، حضور وی در ورزشگاه و نامزدی انتخابات ریاست جمهوری همراه بود.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.