کد مطلب: ۱۶۶۹۲۴

توتال: در ارتباط با قرارداد ایران نگرانی نداریم

توتال: در ارتباط با قرارداد ایران نگرانی نداریم

مدیرعامل شرکت توتال فرانسه در مصاحبه با شبکه خبری CNBC ‌گفت: نگرانی نسبت به قرارداد با ایران نداریم و به اصول پایبندیم، اگرچه نیم‌نگاهی به فعالیت‌های کنگره در قبال ایران داریم.

پاتریک پویانه،‌ مدیرعامل شرکت نفتی توتال فرانسه، طی مصاحبه‌ای در پاسخ به سیاست این شرکت در قبال ایران گفت: ما هیچ نگرانی نسبت به ایران نداریم و معتقدم که ما باید به اصول و قوانین احترام بگذاریم. ما با این کشور قرارداد داریم و این قرارداد برای ما بسیار جذاب و ارزشمند است و برنامه داریم این قرارداد را اجرایی کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، پویانه ادامه داد: ما نمی‌خواهیم این قرارداد را از دست بدهیم کنگره در حال بررسی طرحی برای اعمال فشار به ایران است. احتمالا این قضیه تغییراتی در مواضع آمریکا در قبال برجام ایجاد کند که این مسئله مهم است اما ما این را هم می‌دانیم که کشورهای اروپایی و چین و روسیه به برجام پایبند هستند.

مدیرعامل توتال تاکید کرد: ما منتظریم که ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و قدم به قدم بر منبای شرایط پیش خواهیم رفت و نگرانی در این زمینه نداریم.

پویانه گفت: من نسبت به شرایط پیش رو خوش‌بین هستم. چرا که در آ‌مریکا تعداد افرادی که در برجام منافع زیادی می‌بینند رو به افزایش هستند و کسانی که خواهان نقض برجام و خروج آمریکا از این نتوافقتنامه هستند نیز در حال کاهش هستند و در نهایت ما خواهیم دید که کنگره آمریکا چه تصمیمی خواهد گرفت و در صورتی که کنگره به لغو برجام رای دهد ما نیز با تبعات آن مواجه خواهیم بود.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.