خبر فوری:

کد مطلب: ۵۹۹۱۸۵

توزیع ۱۶۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان جنوبی

توزیع ۱۶۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع ۱۶۰۰ بسته معیشتی با هدف پوشش اقشار آسیب‌پذیر کرونا در سطح استان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه در سال گذشته و امسال در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی کرده است.

وی بیان کرد: با بهره گیری از ظرفیت و منابع جمعیت استان و توان خیرین و داوطلبان به تهیه بسته‌های غذایی برای توزیع در بین خانواده‌های متأثر از بیماری کرونا و نیازمند اقدام کردیم که این کمک‌ها شامل ۱۶۰۰ بسته معیشتی و غذایی به ارزش ۵۵۰ میلیون تومان است.

رضایی با بیان اینکه این بسته‌ها با همکاری خانه‌های هلال در مناطق کم برخوردار ۱۱ شهرستان استان بین افراد نیازمند توزیع شد، افزود: این جمعیت با انجام کارهای عام المنفعه باعث ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه با حفظ کرامت انسانی نیازمندان در زمینه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام خیرخواهانه از هفته گذشته آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه دارد، گفت: بسته ها شامل انواع کنسرو، قند، شکر، چای، ماکارونی، روغن و … است.

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.