کد مطلب: ۳۴۹۲۹۴

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور خبر داد:

توزیع ۱۰۰هزار حلقه لاستیک به رانندگان تاکسی

توزیع ۱۰۰هزار حلقه لاستیک به رانندگان تاکسی

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از توزیع ۱۰۰هزار حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی به راننده‌های تاکسی در کشور خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مرتضی ضامنی آخرین وضعیت توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی به رانندگان تاکسی را تشریح کرد و گفت: در توزیع لاستیک از وعده‌ای که داده بودیم جلوتر رفتیم و تا کنون ۱۰۰هزار حلقه لاستیک در سطح کشور به راننده ها با نرخ مصوب دولتی توزیع شده است.

وی ادامه داد: ۳۵هزار حلقه لاستیک در شهر تهران و مابقی در باقی شهرهای کشور به رانندگان تحویل داده شده است.همچنین متناسب با اعلام نیازی که از سمت شهرداری‌ها به اتحادیه تاکسیرانی ارسال شود و تا زمانی که نیاز باشد، پاسخگوی نیازها خواهیم بود و لاستیک مورد نیاز را با نرخ دولتی تأمین می‌کنیم.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان اینکه هر نیازی که ازسمت شهرداری‌ها اعلام شود آن را تأمین خواهیم کرد، گفت: با توزیع این ۱۰۰هزار حلقه لاستیک با نرخ ارزانتر نسبت به نرخ بازار این محصولات، تقریبا چهار میلیارد تومان به سود جیب راننده کار شده است.

ضامنی اضافه کرد: در خصوص محصولات دیگری چون روغن موتور نیز درخواست شهرداری ها جمع شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال روغن را نیز توزیع کنیم. البته این کار شبکه توزیع نیاز دارد و اگر شهرداری‌ها اعلام نیازها را جمع بندی نکنند و برای اتحادیه تاکسیرانی نفرستند فرآیند به خوبی انجام نمی شود. بنابراین شهرداری‌ها باید این نیازها را احصا و ارسال کنند تا با تأمین این محصولات با نرخ مصوب، این اقدام ارزش افزوده را برای راننده‌ها داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.