کد مطلب: ۴۴۶۷۸۸

توصیه وزیر اقتصاد به دارندگان سهام عدالت:

از فروش فوری سهام عدالت خودداری کنید / هشدار نسبت به سودجویی از سهام عدالت مردم

از فروش فوری سهام عدالت خودداری کنید / هشدار نسبت به سودجویی از سهام عدالت مردم

فرهاد دژپسند گفت: به مردمی که نمی‌توانند سهام خود را مدیریت کنند، بگویم که از فروش فوری و شتاب زده آن خودداری کنند. زیرا ممکن است تعدادی از افراد سودجو با قیمتی بسیار پایین‌تر از ارزش واقعی سهام نسبت به خرید این اوراق امتیاز اقدام کنند و این بسیار خطرناک است، زیرا این سهام ارزشمند است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به خبر آزادسازی سهام عدالت گفت: به عنوان کارشناس توسعه ملی به مردمی که نمی‌توانند سهام خود را مدیریت کنند، بگویم که از فروش فوری و شتاب زده آن خودداری کنند. زیرا ممکن است تعدادی از افراد سودجو با قیمتی بسیار پایین‌تر از ارزش واقعی سهام نسبت به خرید این اوراق امتیاز اقدام کنند و این بسیار خطرناک است، زیرا این سهام ارزشمند است.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه این سهام بسته به میزان سهامی که دارند از یک میلیون تومانی تا ۴۰۰ هزار تومانی متناسب با ارزش آن سهام است. در واقع سود این سهم متناسب با نوسان خواهد بود به خصوص که شرکت‌هایی که در سبد سهام عدالت حضور دارند از شرکت‌های معتبر و قوی هستند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: خوشحالیم که این آزادسازی صورت گرفته البته طبق دستورالعمل باید آن را به شرکت سرمایه گذاری واگذار کرد و یا خود خانوار آن را مدیریت کند.

دژپسند در پایان گفت: بر اساس این دستورالعمل تعیین می‌شود که در مرحله اول چند درصد سهام خواهند داشت؛ بنابراین یک تحول اساسی در دارایی‌های افراد به خصوص در این شرایط که حدود ۵۰ میلیون نفر در این سهام حضور دارند. معتقدم که فضای نشاط آموزشی در بازار سرمایه به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند که می‌تواند برای کسانی که مایل به پس انداز هستند سهام آن‌ها را به سمت بازار سرمایه هدایت کنیم.

منبع: خبرگزاری صداو سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسين

    وی ادامه داد: با توجه به آنکه این سهام بسته به میزان سهامی که دارند از یک میلیون تومانی تا ۴۰۰ هزار تومانی متناسب با ارزش آن سهام است. در واقع سود این سهم متناسب با نوسان خواهد بودجناب وزیر این ارزش مربوط به سال 84 است نکنه الان میخواین به این اندازه سهم به مردم بدید…!!!!!!!

    • ناشناس

      نه برادر خدود ۱۱ برابر شده

    • ناشناس

      جدی.وای.من که از سهام و بورس هیچ چیزی سر در نمیارم

  • داوودجهانی

    خواهش میکنیم بخریدشون بدهکاریم بخدا پول لازم داریم

    • نادر

      سلام 4میلیون میدم

  • داوودجهانی

    ولا من ماشین خریدم قسط بدهکارم از خدامه بفروشمش

    • ناشناس

      ببرش بانکده میلیون میکند

  • ناشناس

    سلام من سهام عدالت خودم میفروشم 300هزار چون خیلی گیرم بچم مریضه پول دارو ندارم همیشه میرم میپرسم میگن هنوز سهام فروشی نیست آخه خدا من چیکار کنم بچم داره میمیره هرکی خواست سهام خودمو 300هزار میدم توروخدا جواب بدین

  • علی

    بچه ام خیلی مریضه پول دارو ندارم ای خدا پس کی این سهام عدالت میخرن بقران خسته شدم هرکی خواست 300هزارسهام عدالتمو میفروشم من الان لازم دارم وقتی بچه ام نباشه زبانم لال اون موقع سهام برا چمه بابا نخواستم 4میلیون من فقط 300هزارمیخوام برا دارو بچه ام خدا کمکم کن

    • ناشناس

      نفروش ارزشش۱۱برابرشده