خبر مهم:

کد مطلب: ۳۸۱۸۸۵

توضیحات مالی ۵ نماد بورسی درباره نوسان قیمت سهام

توضیحات مالی 5 نماد بورسی درباره نوسان قیمت سهام

پنج نماد «خريخت»، «البرز»، «وسينا»، «ودی»، و «فمراد» درخصوص نوسان قیمت خود اطلاعیه‌هایی را در سامانه کدال منتشر کردند و از عدم تغییر وضعیت مالی خود خبر دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پنج نماد «خريخت»، «البرز»، «وسينا»، «ودی»، و «فمراد» درخصوص نوسان قیمت خود اطلاعیه‌هایی را در سامانه کدال منتشر کردند و از عدم تغییر وضعیت مالی خود خبر دادند.

شرح این اطلاعیه‌ها در زیر قرار دارد.

«خريخت»، «البرز» و «فمراد» و «وسينا»: به استناد ماده 17 مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می‌رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی 12/9/6/3 ماهه منتهی به 1397/12/29) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می‌رسد نوسان قيمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخير ناشي از عرضه و تقاضا در بازار و تحليل و تصميم سرمايه‌گذاران محترم در بورس بوده است.

«ودی»: به استناد ماده 12 مکرر یک دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع می‌رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی 12/9/6/3 ماهه منتهی به 1397/09/30) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. به اطلاع می‌رساند تغييرات در قيمت ناشي از عرضه و تقاضا است و ارتباطي با عملکرد شرکت ندارد و شرکت روند عادي خود راطي میکند، در صورت وجود اطلاعات با اهميت، اطلاعيه شرکت طبق ماده 13 دستورالعمل اجرايی افشای اطلاعات شرکت‌ها افشا خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.