کد مطلب: ۲۶۵۵۵۷

توقف دسته جمعی نماد ۱۸ به علت رشد قیمت

توقف دسته جمعی نماد ۱۸ به علت رشد قیمت

نماد ۱۸ شرکت بورسی از جمله شرکت تازه‌وارد به‌دلیل افزایش بیش از ۲۰ درصدی قیمت بسته شد و امروز هم قرار بوده و هست دو شرکت از تابلو خارج شوند.

در جریان معاملات چهارشنبه گذشته که روند صعودی و رکوردزنی‌های شاخص تکرار و دماسنج بازار به بیش از 108 هزار و 872 واحد رسید، علاوه بر توقف نماد نوش‌ مازندران‌، تراکتورسازی‌ ایران‌ و پارس‌سویچ‌ به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق‌العاده، نماد 18 شرکت به دلیل افزایش بیش از 20 درصدی قیمت در 5 روز کاری بسته شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همچنین نماد لیزینگ‌ خودرو غدیر به دلیل لغو قرار خرید 153 دستگاه کامیون کمپرسی LK2624 از شرکت ایران خودرو دیزل بسته شد.

امروز هم قرار بود نماد دو شرکت بیمه البرز و نفت سپاهان به علت برگزاری مجمع سالانه دوشنبه جاری بسته شود که نماد "شسپا" از قبل بسته شده و نماد "البرز" هم در پایان معاملات امروز متوقف می شود.

براساس این گزارش، فهرست 18 شرکتی که به دلیل رشد قیمت سهام موقتا" از تابلو بورس خارج و اکثرا" برای امروز آماده بازگشت شده اند شامل گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی‌ خارک‌، تاپیکو، پرداخت الکترونیک سامان کیش، توسعه‌ معادن‌ روی‌، نفت سپاهان، سرمایه‌گذاری‌ ملی‌ایران‌، صنایع‌ شیمیایی‌ ایران، فولاد آلیاژی، سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی‌، سرمایه‌گذاری‌ توسعه‌ملی‌، سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ ومعدن‌، سرمایه‌گذاری‌ صندوق‌بازنشستگی‌، پارس‌ الکتریک‌، سرمایه گذاری بهمن، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و پترول هستند.

منبع: بورس‌پرس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.