خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۰۹۸۹

تولید ۲ مدل جدید خودرو چینی در ایران

تولید 2 مدل جدید خودرو چینی در ایران

شرکت‌های کرمان موتور و خودروسازان بم به تازگی، انبوه‌سازی خودروهای مدرن جکS۵ و لیفان X۷۰ را در خط تولید قرار داده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت‌های کرمان موتور و خودروسازان بم به تازگی، انبوه‌سازی خودروهای مدرن جکS۵ و لیفان X۷۰ را در خط تولید قرار داده‌اند. تامین و تولید درخت سیم سیستم‌های تمام اتوماتیک بخش‌های مختلف این خودروها و همچنین پشتیبانی سیستم‌های صوتی- تصویری آنها به عهده شرکت آرمان الکتریک ارگ از شرکت‌های زیرمجموعه صنایع خودروسازی کرمان است.

مدیر بخش پشتیبانی تولیدات صوتی- تصویری شرکت آرمان الکتریک ارگ با اشاره به توافق بلندمدت انجام شده با یک شرکت ایرانی تولیدکننده سیستم مسیریاب و مکان‌یاب می‌گوید: در پی توافق شرکت آرمان الکتریک ارگ با شرکت راژمان به‌عنوان مالک نرم‌افزار نشان، از این نرم‌افزار در خودروهای کرمان موتور، بم کو و دیگر شرکت‌های خودروساز فعال در گروه صنایع خودروسازی کرمان استفاده خواهد شد.

افشین کریمی با یادآوری اینکه نرم‌افزار نشان در حال نصب روی خودروهای جدید لیفان X۷۰ خودروسازان بم (بم کو) است که به زودی به بازار عرضه خواهد شد، تصریح می‌کند: همچنین نرم‌افزار نشان بناست روی خودروهای S۳، S۵ و S۷ جک نیز نصب شوند که روی خط تولید قرار گرفته‌اند و تا پایان سال‌جاری به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

وی با بیان اینکه در درجه اول تمام تولیدات شرکت کرمان موتور و خودروسازان بم دارنده سیستم صوتی- تصویری اندروید به نرم‌افزار رهیاب پیشرفته نشان مجهز خواهند شد، می‌گوید: به تدریج سایر خودروهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم نیز طبق درخواست مدیران شرکت‌ها می‌توانند از این نرم‌افزار پیشرفته استفاده کنند.

به‌گفته وی، نصب نرم‌افزار نشان توسط شرکت آرمان الکتریک ارگ برای خودروهای کرمان موتور و خودروسازان بم رایگان انجام می‌شود.

کریمی با اظهار اینکه نسخه جدیدتری از نرم‌افزار نشان روی خودروهای کرمان موتور و خودروسازان بم به کار گرفته خواهد شد، ادامه می‌دهد: این نسخه جدید کاربران را به صورت آفلاین و آنلاین و کاملا هوشمند، در بهترین و کم‌ترافیک‌ترین مسیرهای مناسب از مبدأ تا مقصد در همه شهرهای ایران هدایت می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا یا به دادمون برس