کد مطلب: ۳۳۷۰۱۷

تکذیب ارسال پرونده کارمند گمرک به هیئت تخلفات

تکذیب ارسال پرونده کارمند گمرک به هیئت تخلفات

یک مقام مسئول گفت: در موضوع مراجعه نماینده سراوان به گمرک، ارسال پرونده کارمند گمرک به هیئت تخلفات واقعیت ندارد بلکه اقدام او با استقبال گسترده مواجه شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، یک منبع آگاه در گمرک درباره اینکه «گفته می‌شود پرونده تخلف کارمندی که مانع ورود نماینده سراوان به داخل ساختمان گمرک شده، به هیات تخلفات ارسال شده است»، اظهار کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم؛ اتفاقا اقدام مامور گمرک با استقبال گسترده کارکنان مواجه شد.

وی افزود: مسئولان حوزه معاونت حقوقی گمرک که متولی این امور است از مقاومت مامور گمرک در برابر نماینده مجلس حمایت و اعلام کرده‌اند که این مامور از کارکنان با اخلاق و متعصب و شریف گمرک است و کسی حق ندارد پرونده تخلف برای وی تشکیل دهد.

این مقام آگاه که بدلیل برخی ملاحظات نخواست نامش در خبر ذکر شود، افزود: اگر قرار است موضوع رسیدگی شود، باید همانطور که وزیر اقتصاد اعلام کرد کمیته‌ای مشترک تشکیل و موضوع با در نظر گرفتن رفتار ناشایست نماینده مجلس در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: روز چهارشنبه مامور گمرک در محل کار خود و در همان پست حاضر شد اما به دلیل مراجعه خبرنگاران و نمایندگان برخی تشکل‌های دانشجویی جهت مصاحبه و تقدیر از اقدام او، مجبور شد برای ساعاتی محل کار خود را ترک و در طبقات بالایی انجام وظیفه کند.

وی ادامه داد: محمد بهنیا مامور وظیفه شناس گمرک فردی با اخلاق و شریف و بسیار شوخ طبع بوده و خود اهل تسنن و اصالتا ترکمن استان گلستان است.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.