کد مطلب: ۶۹۱۵۲۴

تکلیف سهام عدالت فوت شدگان چه شد؟

تکلیف سهام عدالت فوت شدگان چه شد؟

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور شمار فوت شدگان سهام عدالت را سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: تعیین تکلیف سهام این افراد سه سال معطل مانده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور شمار فوت شدگان سهام عدالت را سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: تعیین تکلیف سهام این افراد سه سال معطل مانده است.

به نقل از بازار ، عسگر توکلی با اظهار اینکه وضعیت سهام فوت شدگان مشخص است، افزود: با این حال شرکت سپرده گذاری سه سال تعیین تکلیف سهام این افراد را معطل و بلاتکلیف گذاشته است.

وی با انتقاد از این که پول های مردم دست شرکت سپرده گذاری مرکزی مانده است، افزود: با آن که زیرساخت ها مهیاست اما همچنان تعیین تکلیف سهام فوت شدگان اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: به رغم آن که رئیس جمهور و وزیر اقتصاد دستور تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان را صادر کردند اما شرکت سپرده گذاری تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

توکلی خواستار ورود دستگاه های نظارتی و امنیتی برای تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان و جاماندگان شد و گفت: منابع فوتی های هر استان باید به آن استان واریز و سرریز شود و پیگیری ها تاکنون نتیجه نداده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور درباره تغییر شیوه مدیریت سهام عدالت گفت: این مسئله درخواست شده است و با کارشناسان حقوقی در حال مذاکره هستیم تا این راهکاری درباره این طرح داشته باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام

  • ناشناس

    سلام
    درود بر زحمت کشان صادق و خدوم سازمان بورس خدا قوت پیروز باشید.

  • م

    کلیف فروختیم واریز کنبد بعد یارانه سهام عدالت از سال ۹۹ فروختیم ما معلولان بدبخت خبری واریز نیست ریس جمهور و ریس سهام عدالت معلولان را دریاببد لطفا لطفا لطفا یارانه واندک‌حقوق معلولان دولت ریسی و انقلابی بکجایی؟؟؟ معلول بدون خومه و معلولیت شدید چند کانه از سال ۹۹ فروختیم سهام عدالت ۶۰در چرا واریز نمی شیود نکنه همش الکی بود

  • بازنشست

    من بازنشسته که تاکنون سهام عدالت نداریم چه بکنیم الان نزدیک چندین سال هست از عرضه سهام عدالت میگذرد دولت پس کی اقدام به عرضه سهام عدالت میکند.سهام عدالت برای هر ایرانی هست پس تکلیف ما چه میشود؟