خبر مهم:

کد مطلب: ۲۵۴۳۵۸

تکمیل بخشی از مصلی تهران برعهده شهرداری است

تکمیل بخشی از مصلی تهران برعهده شهرداری است

شهردار تهران گفت: قطعا آن بخشی از پروژه مصلی امام خمینی که برعهده شهرداری تهران است تکمیل خواهد شد.

محمدعلی افشانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید در شهر تهران فرهنگ قرآنی ترویج پیدا کند و رفتارهای‌مان باید براساس دستورات قرآنی باشد و به قرآن عمل کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ قرآنی بر همه شهروندان واجب است، گفت: هر کس که اهل قرآن باشد قطعا براساس تدبیر عمل خواهد کرد.

افشانی خاطرنشان کرد: قرآن انسان را وادار می‌کند به حق قضاوت کند بنابراین همه کسانی که در حوزه قرآن کار می‌کنند باید به گونه‌ای عمل کنند که جامعه و مردم از اقدامات آنها درس بگیرند.

وی به شعار خود در اداره شهر تهران اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین بخش شعار من شهر زیست‌پذیر و شهروند مشارکت‌پذیر است و در این راستا به دنبال مشارکت حداکثر شهروندان هستم.

شهردار تهران افزود: هرکجا که مردم حضور داشته باشند و به مسئولین اعتماد کنند در آن حوزه‌ها موفق خواهیم بود و بدون مشارکت مردم موفقیتی حاصل نمی‌شود.

وی در باره حمایت از موسسات قرآنی نیز گفت: قطعا شهرداری از این موسسات حمایت خواهد کرد تا تمامی مردم از قرآن بهره‌مند شوند.

افشانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تکمیل پروژه مصلی امام خمینی (ره) گفت: بخشی از پروژه مصلی که برعهده شهرداری تهران است قطعا تکمیل خواهد شد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.