کد مطلب: ۱۳۹۶۷۲

جهانگیری در حاشیه بازدید از آزادراه تهران - شمال مطرح کرد:

تکمیل قطعه ۱ آزادراه تهران &#۸۲۱۱; شمال در سال ۹۶

تکمیل قطعه 1 آزادراه تهران – شمال در سال 96

معاون اول رییس جمهور آزادراه تهران – شمال را یکی از بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین پروژه‌های مهندسی برشمرد و گفت: این پروژه یکی از افتخارات مهندسی ایران است و مردم ایران باید به توانمندی مهندسی کشور افتخار کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از آزادراه تهران - شمال، در محل ابتدای قطعه 2 آزادراه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: آزادراه تهران - شمال از تونل‌ها و پل‌های بزرگ و سازه‌های پیچیده برخوردار است که خوشبختانه در دو سال اخیر از پیشرفت فیزیکی خوبی در قطعه 1 برخوردار بوده و امیدوارم این قطعه در سال 96 تکمیل شود و مردم بتوانند از این قطعه به طول 32 کیلومتر استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه قطعه 2 آزادراه نیز همزمان در دستور کار قرار داشته است، خاطرنشان کرد: قطعه 2 به طول 22 کیلومتر است که 4 پیمانکار برای آن انتخاب شده و مناقصات مربوطه برگزار گردیده است و در این قطعه تونل بزرگ البرز به طول 6400 متر واقع شده که جزو بزرگ‌ترین تونل‌ها است و امیدوارم قطعه دوم آزادراه نیز همان‌طور که در برنامه زمان‌بندی اعلام شده، ظرف سه سال تکمیل شود.

دکتر جهانگیری ادامه داد: برای قطعه 3 آزادراه نیز با چند شرکت در حال مذاکره هستیم تا برای تامین منابع مالی و برنامه اجرایی در این قطعه تصمیم‌گیری شود.

معاون اول رییس جمهور در ادامه از بنیاد مستضعفان که مجری اصلی این پروژه است قدردانی کرد و افزود: سرمایه‌گذار اصلی این پروژه بنیاد مستضعفان است که با ارتباط خوبی که میان وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان وجود دارد، موانع برطرف شده و امیدوارم شاهد تکمیل پروژه آزادراه بر اساس برنامه زمان‌بندی باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.