کد مطلب: ۴۴۳۰۱۰

ثبات قیمت گوشت و مرغ در ماه رمضان

ثبات قیمت گوشت و مرغ در ماه رمضان

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با توجه به شرایط مساعد عرضه، قیمت گوشت قرمز و مرغ در ماه رمضان نوسانی ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه گوشت قرمز و مرغ نداریم، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان از نظر تامین گوشت قرمز و گوشت مرغ کمبودی نداریم و توزیع این اقلام متناسب با تقاضا صورت می‌گیرد.

وی قیمت هر کیلو گوشت گوساله منجمد برای مصرف کننده را ۴۰ هزار تومان و مرغ را ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در شرایط فعلی که قیمت مرغ گرم در بازار کمتر از نرخ منجمد است، علاوه بر توقف عرضه مرغ منجمد اقدام به خرید روزانه هزار تا یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ گرم از مرغداران کردیم.

سالمی قیمت خرید هر کیلو مرغ خط یک از مرغداران را ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و خط دو ۱۳ هزار تومان اعلام کرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه گوشت مرغ و گوشت قرمز به وفور در بازار عرضه می‌شود، بیان کرد: با توجه به شرایط مساعد عرضه و ذخیره‌سازی، هیچ‌گونه افزایش قیمتی در ماه رمضان نخواهیم داشت.

توزیع ۳ میلیون تن‌نهاده دامی طی یک سال اخیر

وی درباره آخرین وضعیت توزیع نهاده دامی گفت: بنابر مجوز‌های سازمان جهاد کشاورزی استان ها، عرضه نهاده دامی از سوی پشتییانی امور دام در حال انجام است.

سالمی ادامه داد: با وجود آنکه عرضه ذرت و جو در بازارگاه نهاده کشاورزی در حال انجام است، پشتیبانی امور دام‌نقشی در توزیع آن ندارد و تنها براساس سهمیه هر استان، در بازارگاه عرضه می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه طی یکسال اخیر ۳ میلیون تن نهاده توزیع شده است، تصریح کرد: کنجاله سویا با نرخ مصوب علاوه بر بازارگاه، بنا به سهمیه استان‌ها در حال انجام است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.