کد مطلب: ۵۷۷۱۹۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر مهم برای سهامداران بورسی / ثبت نام در سجام الزامی شد

خبر مهم برای سهامداران بورسی / ثبت نام در سجام الزامی شد

طبق مصوبه جدید هیات مدیره سازمان بورس ثبت نام در سامانه سجام الزامی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، طبق مصوبه جدید هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، تمامی کارگزاران ناظر موظف هستند تا به سهامدارانی( حقیقی و حقوقی) که در سامانه سجام هنوز ثبت نام نکرده‌اند اطلاع رسانی کنند تا طی مدت ۱۰ روزه نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

گروه سنی ۱۸ تا ۶۵ سال تا ۲۰ شهریور ماه گروه سنی ۶۵ سال به بالا تا ۳۰ شهریور و گروه سنی ۱۸ سال به پایین تا ۱۰ مهر ماه مهلت تکمیل و ثبت نام در سامانه سجام را دارند.

در این مصوبه به کارگزاری‌ها ابلاغ شده است اگر در زمان مقرر اقدام به ثبت نام در سجام نکنند، تا زمان مشخص نشدن وضعیت سجامی کدهای مذکور مسدود می‌شوند.

پیش از این هم در سال ۱۳۹۹ با راه‌اندازی این سامانه افرادی که به تازگی قصد ورود به بازار سهام و شروع معاملات را داشتند یا می‌خواستند سود سهام عدالت خود را در یافت کنند، در این سامانه ثبت نام کردند.

WhatsApp Image 2021 09 04 at 12.13.02

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سجام بره برای سهامداران یه کار درست انجام بده احتیاج به اجبار نداره خود سهامدار ثبت نام میکنه ولی حالا؟

    • ناشناس

      پرداخت سود نقدی از طریق سجام به کجا رسید؟

  • ابراهیم آینده روشن

    عزیزان من برای اینکه مورد لطف خداوند قرارگیری و خداوند شمارا یاری کند و اموال شما را افزایش دهد فقرا و مساکین را از یاد نبرید حال در هر زمینه ای مشغول به فعالیت هستی.

  • ناشناس

    سلام به خدا قسم همینکه نماد را میفروشم مثبت۵ میشه چندین بار اینکار را به عینه مشاهده کرده ام اگه اینطوره همه ر بفروشم شاید دیگران فایده ببرند ثوابه

  • ناشناس

    فروش سهام‌خجالت شروع کنید مسخره بازی تا کی پول مردمو بدید

  • ناشناس

    یه فکری هم به حال سود نقدی شرکتها بکنید که مردم رو تو این اوضاع کرونایی اسیر شعب بانکی نکنند.

  • شاپور

    خدابراتون خوش نخواد که مردم را روانی وا افسرده کردین

  • ناشناس

    سایت سجام خرابه است نمیشه ورود کرد اول سایت درست کنید . خواهشنا اینها رو تعداد شونو بیشتر کنید ملت تو صف زیاد معطل نشن خخخخ

  • ناشناس

    اگر این حرکت باعث بشه که حتما الزام کنن شرکتها را که سود سهامها را از طریق سجام پرداخت کنند که خیلی حرکت مثبت و خوبیه

  • محمودکریمی

    این کارخوبه.ولی چراهیئت مدیره محترم سازمان بورس به نمادتاپیکودستورنمیده سودسهام دارانرابه حساب سجامی شون واریزکنه؟خیلی راحت بایک ابلاغیه ازتاپیکوبخادسودسهام راتواین شرایط کرونایی به حسابشون واریزکنه .درغیراین صورت.معاملاتش مسدودمیشود.تجارت نیوززحمت بکشه این متنوچاپ کنه.وسهامداران محترم هم تایید بلکه مسئولان محترم تاپیکوبخودشون بیان شرایط کروناییست واریزکنید حساب مردم.انتقام کیومیگیریدازسهامدار.

  • مکی

    آقای دهنوی مگه رییس بورس نیست؟آقاچرادستورنمیدی به تاپیکوسودسهامداران راحساب سجامی واریزکنن؟گردن کلفتی مدیرتاپیکو.میگه همینه که هست.بماچه .بابااونای که سجام دارن واریزکنید.نرن بانک.درک کن شرایطو.میدونی چقدفح ش ناسزابه خانوادت نثار میشه؟