کد مطلب: ۵۱۰۴۳۸

مدیر فنی سهام عدالت در گفتگو با تجارت‌نیوز توضیح داد:

شرط تازه واریز سود سهام عدالت

شرط تازه واریز سود سهام عدالت

بر اساس توضیح مدیر فنی سهام عدالت، در حالت عادی برای واریز سود سهام اگر سهامداری در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز هویت نشده باشد پول به حسابش واریز نمی‌شود و نزد ناشر می‌ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با رسیدن به ماه‌های پایانی سال زمزمه‌های واریز سود سهام عدالت شنیده می‌شود. در سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ سود این سهام از طریق شماره شبا به حساب سهامداران واریز شده اما در خصوص امسال روش واریز تغییر کرده است.

براساس اظهارات مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، استفاده از مزایای سهامداری همانند دریافت سود، حضور در مجمع و خدمات الکترونیک مشروط به ثبت‌نام در سجام و احراز هویت است.(ایسنا)

به خاطر این که دریافت سود به گرفتن کد سجام مشروط شده، طی هفته‌های گذشته دفاتر پیشخوان دولت با ازدحام سهامدارانی مواجه شد که برای احراز هویت مراجعه کرده‌اند اما سود سهام کسانی که کد سجام نگیرند چه می‌شود؟

محمود حسنلو، مدیر فنی سهام عدالت در پاسخ به این سوال به تجارت‌نیوز گفت: در حالت عادی تا زمانی که قرار است سود را توزیع کنیم، فهرست مشمولان را از بورس و سامانه سجام می‌گیریم و پس از آن سود به حساب سهامداران واریز می‌شود ولی در خصوص کسانی که در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز هویت نکرده‌اند سود سهامشان نزد ناشر باقی می‌ماند.

او افزود: ممکن است در مراحل بعدی دوباره با ما قرارداد ببندند و سود واریز کنیم یا شاید نگه دارند و با سود سال آینده واریز شود و در واقع به عنوان مطالبات نزد ناشر باقی می‌ماند.

طبق اظهارات حسنلو، این فرایند در حالت عادی برای پرداخت سود سهام بورسی اجرا می‌شود و باید دید در خصوص سهام عدالت تصمیم دیگری گرفته می‌شود یا خیر؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من سجام هم ثبت نام کردم ولی کو سودش یکی درمیون ریختید

  • ناشناس

    سود سهام عدالت چرا برای خانواده من که در سامانه سجام احزارهویت کرده اند تعلق نکرفته
    لطفا مسعولین رسیده کی کنند‌؟
    باتشکر؟

  • ناشناس

    سلام من هرسال واریز میکردن امسال واریز نکردن سجام ثبتنام کردم ولی نریختن ولی درکل این دُکانیست برای باز پس گیری پولی که میدهندیعنی ازاین جیب به اون جیب است.

  • ناشناس

    من باگوشی توخونه ثبت سجام کردم ۱۰هزارتومن گرفت ازمن فرداش رفتم دفترپیشخوان تکمیلش کردم دوباره گرفتن همون پولا ازم ولی سودسهامم نریختن یعنی از ما میگیرن میدن به نصف دیگه اخه این چه کاریه؟

  • ناشناس

    سلام به زن های سرپرست هم رحم کنید من نه یارانه دارم نقدی وغیرنقدی نه سهامی بگی با۴تابچه چکارکنم به هردری میزنم درست نمیشه ازدولت جدید آقای رئیسی خواهش میکنم به مشکل من وبچه هام رسیدگی کنن چون من زاهدان زندگی وهیچ کس جواب گو نیست آقای رئیسی خواهش می کنم ازتون بفکر بچه ها زنان سرپرست هم باشید

  • ناشناس

    عقل که نیس جان در عذاب است. بریم کارتهارو هوشمند کنیم هزینه کنیم حدود ۵۰ بعد بریم احراز هویت سجام حدود ۵۰ هزینه کنیم که سهام عدالت ۱۰۰ یا ۱۵۰ تومنی دریافت کنیم بعد ۱۵ سال ثبتنام کردن 🙂 بجای این مسخره بازیا حقوق افزایش بدن ۴۰ ۵۰ درضد حقوقها داره میره برای کرایه تاکسی ها نصفشم میره اجاره ها و قبض ها و … بخور نمیر . بعد تازه به مردم رحم نمیکنن از همینم میخوان بکنن برای سجام و هزار تا چیز … . وقتی رحم نذارن خدا هم بهشون رحم نمیکنه

  • ناشناس

    خواهرم به فکر کی هست‌که الان به فکر سرپرستان خانوارباشه

  • الیاس

    خونواده ما با اینکه ثبت نام سجام انجام ندادیم بازم سود رو همراه اونایی که سجام انجام داده بودند ریختن

  • ناشناس

    دولت قبلی دولت فعلی دولت بعدی فرقی ندارن به هرطریقی پوست ملتو می کنن، ای ول. مالیات مستقیم غیر مستقیم حذف یارانه، قیمت بنزین، ثبت نام در انواع سامانه های بی سروسامان… بی ارزش کردن پول ملی، ایجادتورم. این چه مدیریتی است خدامیداند.

  • ناشناس

    با سلام من سجام ثبت نام کردم تا جایی که یک کد 10رقمی گرفتم. ولی احراز هویت نکردم. روش مستقیم بودم. آیا سود سهام عدالت برای من واریز شده یانه؟