کد مطلب: ۵۴۸۷۳۹

تکذیب خبر نام‌نویسی دوباره مسکن ملی از امروز

تکذیب خبر نام‌نویسی دوباره مسکن ملی از امروز

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: ظرفیت جدید در ۲۴۰ شهر ایجاد شده و نام‌نویسی دوباره طرح اقدام ملی مسکن در این شهرها و جاماندگان از ۱۹ خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیو ز، محمود محمود زاده افزود: زمین احداث مسکن ملی در ۲۳۰ هزار شهر تامین شده و از هفته آینده مرحله مجدد ثبت‌نام در شهر‌هایی که زمین برای آن‌ها تامین شده آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: با مصوبه دولت تسهیلات اختصاص یافته به مسکن ملی از ۱۰۰ به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است و تولید مستمر مسکن در دستور کار است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث ۵۳۰ هزار واحد مسکن ملی در کشور آغاز شده است از افتتاح مرحله دوم مسکن ملی تا پایان خرداد خبر داد.

مرحله نخست افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن آبان‌ماه سال گذشته انجام شده بود.

پیشتر معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری افزون بر ۳۵ هزار واحد مسکن مهر و طرح اقدام ملی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر زمین مورد نیاز برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در ۲۳۰ شهر کشور تامین شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

آخرین اخبار اقتصادی را در کانال تگلرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فرشاد

    باسلام واحترام جناب اقای اسلامی اولا که تشکروقدردانی ازحضرتعالی ودست اندرکاران مسکن ملی .خواهشامتراژهاروکم کنید واورده بخش دوم به بعدرابرای ماکارگرهااقساطکنید ومن بچه ام بزرگ شده ودرمنزل ۱۸متری سرایداری به مدت ۱۵سال زندگی میکنیم حداقل بچه امون ازخونه خودمون بفرستیم دنبال بخت به خدافقطشرمندگی شده کارم .ممنونم