خبر مهم:

کد مطلب: ۴۱۷۷۰۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تهرانی‌ها آماده ثبت نام در مسکن ملی باشند / ظرفیت برای چه شهرهایی باز است؟

تهرانی‌ها آماده ثبت نام در مسکن ملی باشند / ظرفیت برای چه شهرهایی باز است؟

ثبت نام مسکن ملی برای متقاضیان استان تهران در آخرین روز آذر ماه آغاز می‌شود و این افراد می‌توانند برای نام‌نویسی در 13 شهر اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ثبت نام مسکن ملی در مرحله اول خود در حال به پایان رسیدن است. این طرح که از 21 آبان ماه آغاز شد پس از گذشت بیش از یک ماه ثبت نام آخرین گروه استانی آن در روز شنبه 30 آذر ماه آغاز می‌شود.

سامانه اقدام ملی تولید مسکن نیز در جدیدترین اطلاعیه خود از ثبت نام این سه استان خبر داده است. در متن این اطلاعیه آمده است: ثبت نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مسکن در شهر های 3 استان تهران، البرز و قزوین براساس ظرفیت های مشخص شده از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1398/09/30 آغاز و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ 1398/10/02 پایان می پذیرد.

ثبت نام استان تهران قرار است در مرحله آخر همراه استان‌های قزوین و البرز انجام شود.

براساس اظهارات محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه‌و‌شهرسازی، برای استان تهران در ۱۳ شهر شامل، شهریار، ورامین، پاکدشت، قرچک، اسلامشهر، رباط‌کریم، پیشوا، دماوند، کیلان، شریف‌آباد، فرون‌آباد، فیروزکوه و صفادشت و چهار شهر جدید پردیس، پرند، هشتگرد و ایوانکی ظرفیت ثبت‌نام تعریف شده است.

وی همچنین عنوان کرده است: ظرفیت قابل‌توجهی از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به استان تهران اختصاص داده شده است.(پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی)

در خصوص تعداد واحد‌هایی که پیش‌بینی شده در قالب این طرح در استان تهران ساخته شود؛ طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفته است: در قالب طرح اقدام ملی مسکن، ساخت ۷۰ هزار واحد در شهرهای جدید تعریف شده که از این تعداد ۲۵ هزار واحد در شهرهای پرند، پردیس و هشتگرد در استان‌های تهران و البرز قرار دارند.(ایسنا)

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا شهر ملارد در لیست شهرهای استان تهران نبود .بخاطر همین ضعف ما نتونستیم ثبت نام کنیم

  • ناشناس

    ساعت 11 روز شنبه برای ثبت نام با مدارک رفتم لاکن فرمودند ظرفیت تکمیل شده من نمیدانم چه کنم

  • حمید‌داداش

    سلام‌سال۸۶‌‌مسکن‌مهر‌ثبت‌نام‌کردم‌ولی‌پول‌نداشتم‌بریزم‌‌شماره‌پروندم‌۱۴۴۴۸۱۹۴۱‌الان‌هرجا‌میخوام‌ثبت‌نام‌کنم‌میکه‌تکمیل‌شد‌تاکنون‌که‌سه‌سال‌است‌بازنشسته‌شدم‌نه‌وامی‌نه‌زمنی‌هیچی‌ازمزایای‌کشوری‌استفاده‌نکردم‌الاآ‌هم‌از‌فشار‌زندگی‌در‌یکی‌از‌روستاهای‌ورامین‌زندگی‌میکنم‌(علی اباد)‌شما فکرمکنید‌چکار‌کنم

  • کریم

    چرا انقدر سریع ظرفیت شهر تهران پر شد. برای جاماندگان فکری بکنید.

  • علیرضا

    الان چند ساعت از شروع ثبت نام گذشته اما همه شهرها میزنه ظرفیت تکمیل است. من از همون ساعات اولیه هرچقدر زدم همین جواب رو میده.جالبه که همه طرحهای دولتی نیمه شب اجرا میشه . این یکی رو گذاشتن تو شب یلدا که همه دور هم هستن ۱۰ شب استارت زدن از امروز صبح هم که ظرفیت ها تکمیل است.

  • محسن

    لطفا افرتدی که واجد شرایط نیستند را رد و اعلام ـبت نام جاماندگان را اعلام کنید.

  • حسین

    اولا ما که نتونستیم ثبت نام کنیم هرکاری کردیم نشد حالا اشتباه میزدیم یا ترافیک زیاد بود که متوجه نشدیم حالام که میگن تموم شد مگه تا 2 اذر زمان ندادید چیشد یعنی چی شما نمیدونید چند نفر مستاجرهستند در تهران که زمان تموم نشده سایت و بستید اینم یجور سرکار گذاشتنه شور که چی بگم ریقشو دراوردین با این کارهای بدون کارشناسی و حسنقلی خانی

  • ناشناس

    طرح خیلی مزخرفیه.. دولت وظیفه داره برای تمام مردم کشور مسکن تهیه کنه.. این خیلی مسخرس که ظرفیت محدود گذاشتن واسه ثبت نام.. (حالا هیچی نشده ظرفیت ها پر شده.. حالا ما چیکار کنیم.. هیچی.. میخواستی زودتر ثبت نام کنی.. شانسته دیگه..)
    درست این بود که اول همه رو ثبت نام میکردن و طبق اولویت بندی به همه درخواست ها رسیدگی میکردن..
    امان از بی نظمی و بی مسئولیتی و ناتوانی.. نمیدونم تا کی باید این شرایط رو تحمل کنیم.. بنزین، مسکن، کار، ازدواج، تورم ، گرونی، دزدی، رانت، بی عدالتی، ظلم، حقوق شهروندی، فساد، خفقان و …
    مملکت داری به این سادگی ها نیست که..

  • نسرین حیدری

    من ۳۷سالمه با دوتا فرزندبیسرپرست و بی سرپناه مسکن بایدچکارکنم.نتونستم ثبت نام کنم،

  • نسرین حیدری

    مردم مسخره کردید؟ من واجدشرایط مسکن ملی هستم نتونستم ثبت نام کنم،راهنمابیم کنیدچکارکنم