خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۰۶۴۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جاماندگان سود سهام عدالت چه می‌شوند؟

جاماندگان سود سهام عدالت چه می‌شوند؟

واریز سود سهام عدالت از شب یکشنبه شروع شده و هنوز ادامه دارد. این سود نهایتا تا کی واریز می‌شود؟ جاماندگان از دریافت سود چه می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر می‌رسد پرونده واریز سود حاصل از فعالیت شرکت‌های سهام عدالتی در سال ۹۸ در حال بسته شدن است. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت از ساعات پایانی روز یکشنبه ۱۳ تیر آغاز شد و هنوز ادامه دارد.

آخرین زمان واریز سود کی است؟ جاماندگان سود سهام عدالت چه می‌شوند؟

مهدی نعمتی، عضو کمیته اطلاع‌رسانی سهام عدالت در این خصوص به تجارت‌نیوز می‌گوید: واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان امروز سه‌شنبه ۱۵ تیر ماه به پایان می‌رسد.

طی حدود دو روز گذشته دارندگان سهام یک میلیون تومانی حدود ۱۴۵ هزار تومان و سهامداران ۵۳۲ هزار تومانی حدود ۷۷ هزار تومان به عنوان مرجله دوم سود سهامشان دریافت کرده‌اند.

تا پایان امشب پرونده واریز سود سهام عدالت به ۴۳ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۴۱۳ نفر بسته می‌شود. از جمعیت بیش از ۴۹ میلیون نفر سهامداران حدود ۵٫۴ میلیون نفر از دریافت سودشان بازمانده‌اند.

از این ۵٫۴ میلیون بازمانده از دریافت سود سهام عدالت، حدود سه میلیون نفر افراد فوتی هستند و ۲٫۴ میلیون نفر نیز کسانی هستند که به گفته شرکت سپرده گذاری مرکزی اطلاعات ارتباطی و حسابی ندارند.

عضو کمیته اطلاع‌رسانی سهام عدالت می‌گوید که بانک‌ها موظف هستند که گزارشی از پرداختی‌ها را به شرکت سپرده‌گذاری ارائه دهند.

به گفته او پس از این که بانک‌ها گزارش خود را ارسال کردند در خصوص جاماندگان سود سهام عدالت تصمیم‌گیری می‌شود.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پیش از این در خصوص کسانی که اطلاعات حساب خود را ثبت نکرده‌اند اعلام کرده بود که این افراد باید به سامانه سهام عدالت به آدرس « https://sahamedalat.ir/ » و سامانه سجام به آدرس « https://www.sejam.ir/ » مراجعه و اطلاعات خود را از طریق این دو روش ثبت کنند.

همچنین گفته شده بود که بین دو روش گفته شده، ثبت‌نام در سامانه سجام بهتر است، چرا که اگر این جاماندگان سود سهام عدالت بخواهند در آینده سهامشان را بفروشند بالاخره باید ثبت‌نام در سامانه سجام را انجام دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام.من اطلاعاتم را ثبت کردم و مرحله ی قبل هم سود سهام برایم واریز شد ،اما در این مرحله واریز نشده و پیامی هم از بانک برام ارسال نشده.چجوری باید پیگیری کنم؟

    • ناشناس

      سلام جانباز جنک تحمیلی هستم.ثبت نام شده و سری قبل سود اندکی گرفتم ولی اینبار برایم واریز نشده.و بانک واریزی پاسارگاد است.ممنون

  • ناشناس

    به ماکه وارىزنشده .

  • عدالت

    سودسهام عدالت جای خود، ۵۰درصد سهام عدالت که دولت از جیب مردم محروم و بی دفاع در آورد چه میشود آن را کی آزاد میکنید تا ملت معنی عدالت واقعی را درک نمایند.به امید خدا آقای رئیسی این مرد عدالت خواه این حق را به ملت مستحق بر میگرداند.ان شاا…

  • ناشناس

    سلام بنده هم ثپت نام کردم ولی هیچ مرحله واریزنشده بایدچکارکنم

    • ناشناس

      سلام دوست عزیز منم دقیقا همین مسکلرا دارم
      هی سودیم رانگرفتم تاالان نمیدانم کجا بایدبرم

  • بهار

    کسانی ‌که اصلا سهام ندارن تکلیف چیه پس حق ما را کی میخوره

  • oskardevil

    سود دوم سهام عدالت که دراختیار بانک گذاشته شده است کی واریز میشود سود اولی واریز شدش سود دومی زده تحویل بانک کی واریز میشه بقیش

  • ناشناس

    باسلام من وزن بچه هام هنوزسهام عدالت ثبت نام نکردیم چه کاربایدبکنیم

  • محمد

    واسه من نوشته ارسال به بانک یعنی چی؟دفعه قبل ک واریز شده بود

  • ناشناس

    باسلام
    من حساب سجام و مراحل سهام عدالتم را طی کردم ولی متاسفانه هیجکس منرا راهنمای نکرد که ب کجا وچگونه بروم سودرا بگیرم فقط یک کاغذ دادند ک روش شماره شبا نوشتس فقط. میشه من را راهنمایی کنید که کدام بانک و یااداره ای باید برم ک سودرابگیرم؟بنده هیچ مدرکی بجز همانحساب سبا ندارم و همراهه ۳ تا اس ام س ک تایید شده ثبت نامم را

  • ناشناس

    چند بار من پیام دادم که سهام دار سال ۸۵ هستم ورفتم شناسنامم وکد ملیل عوض کردم کپن برگه سهام وتایدیه وهر مدارکی بگی دارم حالاچکرکنم