کد مطلب: ۲۹۰۱۲۸

محسنی بندپی:

جامعه کار به نشاط و پویایی نیاز دارد

جامعه کار به نشاط و پویایی نیاز دارد

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حضور در میادین ورزشی یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های سلامت کارگران است.

انوشیروان محسنی بندپی با بیان این که مسئولان و متولیان مرتبط با جامعه کار و تلاش، به دنبال فراهم کردن شرایطی هستند تا موجبات حضور هرچه بیشتر کارگران در میادین ورزشی را ایجاد کنند، گفت: برای رشد ورزش کارگری باید در بخش همگانی و هم قهرمانی اقدامات وسیعی برای کارگران انجام دهیم.

به گزارش تجارت‌نیوز،محسنی‌بندپی گفت: یکی از راهکارهایی که می‌تواند نشاط و شادابی را در جامعه تزریق کند بحث ورزش است. از این رو به عنوان متولیان امر باید راهکارهایی را برای گسترش و تعمیم ورزش در جامعه ایجاد کنیم. به عنوان نمونه توسعه سالن‌های ورزشی می‌تواند یکی از عوامل گسترش امر ورزش باشد. همچنین شرکت دادن آن‌ها در مسابقات ورزشی که فدراسیون ورزش کارگری به صورت جدی در سال جاری آن را دنبال می‌کند، می تواند انگیزه‌ای برای حضور کارگران در ورزش باشد و ما آن را در دستور کار قرار داده‌ایم. بنابراین در راستای سهولت حضور کارگران در ورزش، ورودی‌های مسابقات را حذف کرده‌ایم و تنوع رشته‌ها را افزایش داده‌ایم تا هر کارگری که در رشته‌ای خاص تبحر دارد، بتواند با ورود به رشته تخصصی‌اش در میادین ورزشی حاضر شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ما باید شرایطی را فراهم کنیم تا جامعه کار و تلاش که بیش از هر جامعه‌ای نیاز به نشاط و پویایی دارد بتواند جسمی سالم در کنار یک روان آسوده و با نشاط را در فضای ورزش به دست آورد.

بند پی در پایان با بیان اینکه تیم‌های ملی را با قدرت هرچه تمام به رقابت‌های بین‌المللی اعزام خواهیم کرد، گفت: هدف ما تنها ورزش همگانی نیست. در حقیقت ورزش همگانی را به عنوان مکمل ورزش قهرمانی می‌دانیم و بر همین اساس تیم‌های ملی پرقدرتی را از دل مسابقات ملی برای افتخار آفرینی در عرصه‌های جهانی اعزام خواهیم کرد. ورزش قهرمانی یکی از مشوق‌های ورزش همگانی است و ما از همین جا به تمام جامعه بزرگ کار و تلاش این وعده را می‌دهیم که با حضور در ورزش همگانی و گسترش ورزش قهرمانی بتوانیم در میادین بین‌المللی و عرصه‌های جهانی نام کارگر ایرانی را به جهان معرفی کنیم.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.