خبر مهم:

کد مطلب: ۴۸۸۴۱۲

جبران ضررهای بورس + ۵ راهکار

جبران ضررهای بورس + 5 راهکار

در هفته‌های گذشته، بازار سهام دچار فراز و نشیب‌هایی شده است که سهام‌داران را متضرر کرده، در این مقاله به بررسی و ارائه پنج راهکار حرفه‌ای برای جبران ضررهایی که سهام‌داران داشته‌اند می‌کنیم.

راهکارهایی که برای جبران ضرر به صورت فوری در نظر گرفته شده است در قالب پنج بخش در این خبر آمده‌اند:

1ـ ورود به سهم‌های خاص بازار

برای مدت زمانی کوتاه به سهم‌های خاص بازار وارد بشوید، اجازه بدهید پورتفوی شما هم رنگ سبز بگیرد و سهم‌هایی داشته باشید که به شما در بازه زمانی کوتاه‌مدت سود بدهند، برای مثال چندین سهم خاص بازار که حتی در شرایطی که بقیه منفی شده‌اند، آنها سبز مانده‌اند. عرضه اولیه‌ها تا چند روز اول نمونه‌هایی از این سهام هستند.

2ـ از کارگزاری‌های خوب و عالی بازار استفاده کنید

از کارگزاری‌هایی استفاده کنید که امکاناتی خوب برای سرخطی‌های روزانه و هفتگی شما می‌دهند.

برای مثال یک کارگزاری نرم‌افزار موبایل ندارد یا نسخه ویندوز ندارد، نسخه‌های ویندوز و موبایل که تحت وب نیستند سرعت‌های بسیار بهتری در مقابل نسخه‌های وب دارند.

سعی کنید از کارشناسان و افراد متخصص در بورس بهترین کارگزاری برای سرخطی را پیدا کنید تا بتوانید نتایجی عالی کسب کنید.

3ـ بهترین سرعت اینترنت ایران را استفاده کنید.

کل سرمایه شما در بورس است، با یک اینترنت معمولی آن را به خطر نیندازید، سهم‌های بسیار زیادی در مقابل شما وجود دارد که می‌توانید با خرید آنها نتایجی بی‌نظیر کسب کنید.

از چه اینترنتی صحبت می‌کنیم؟ از اینترنتی که سرعت آن هزار برابر اینترنت خانگی یا موبایل شما باشد! سرور بورس چیزی است که شما می‌خواهید.

اگر قصد دارید بهترین اینترنت کشور ایران را در اختیار داشته باشید باید با مفهومی به اسم سرور مجازی بورس آشنا شوید.

سرور مجازی بورس در واقع یک کامپیوتر 24 ساعته روشن و متصل به اینترنت پر سرعت فیبر نوری است. این اینترنت از سمت برج میلاد تهران که یک برج مخابراتی است تامین می‌شود.

سرور مجازی بورس، یکی از بهترین راه‌هایی است که شما می‌توانید به یک اینترنت پر سرعت تا 1000 برابر قوی‌تر از اینترنت خانگی‌تان دسترسی داشته باشید.

سرعت اینترنت سرور مجازی بورس حدودا 10 هزار مگابیت بر ثانیه همراه با پینگ یک میلی‌ثانیه است! باور کردنی نیست، اما واقعا چنین چیزی وجود دارد.

نمونه تست یک سرعت اینترنت سرور مجازی بورس که برای اولین بار در ایران توسط شرکت وب داده ارائه می‌شود:

سرعت اینترنت سرور مجازی بورس

سرعت اینترنت بالا، سریع ترین اینترنت موجود در کشور ایران است.

برای تهیه این سرعت اینترنت از وب سایت وب داده دیدن نمایید.

4ـ ربات سرخطی بورس

از ربات سرخطی بورس استفاده نمایید، ربات‌های سرخطی ویژگی‌های خاصی دارند که در ادامه به آنها می‌پردازیم و می‌گوییم چگونه می‌توانند به شما در خرید سهام یا فروش آن کمک کنند.

دقت ارسال :

اولین مورد، دقت بالای این ربات‌ها در ارسال سفارشات است، به این معنا که وقتی شما درخواست ثبت سفارش یا اردر می‌خواهید به سمت کارگزاری در ساعت خاصی ارسال کنید، این ربات‌ها در بهترین زمان و دقیق‌ترین حالت، درخواست سفارش شما را ارسال می‌کنند.

جلو گیری از انجام فعالیت تکراری:

وقتی شما سفارشی را می‌خواهید ارسال کنید باید مداوم آن را تکرار کنید، با وجود یک ربات سرخطی، شما تنها کافی است که سهم، قیمت هر سهم و نماد مورد نظر را مشخص کنید، سایر موارد به طور اتوماتیک طی ساعت و بازه زمانی که شما به ربات می‌دهید، به طور مداوم به کارگزاری ارسال خواهد شد.

سازگاری با تمام کارگزاری‌ها:

ربات‌های سرخطی را برنامه‌نویسان به شکلی حرفه‌ای طراحی کرده‌اند که با تمامی کارگزاری‌های رسمی بورس، کار کند، این ربات‌ها با تمامی کارگزاری‌ها کار می‌کنند و می‌توانید از صف فروش سهم‌هایی که دارای صف فروش سنگین هستند خارج شوید یا وارد سهم‌هایی شوید که صف خرید میلیاردی دارند.

برای دانلود ربات سرخطی می‌توانید از سایت وب داده اقدام نمایید.

خروج از سهم‌های ضررده بازار

5ـ از سهم‌های ضررده بازار سریع خارج شوید!

به کارشناسان بورس و متخصصینی که در بورس بیش از شما فعالیت داشته‌اند اعتماد کنید، اگر اعلام کردند سهمی ضررده خواهد بود، به هر شکلی که شده از آن سهم خارج شوید.

اگر سهم مذکور صف فروش دارد، با استفاده از روش‌هایی که در بالا به شما اعلام کردیم، از صف فروش خارج شوید و سایر سهم‌های سودده بازار را انتخاب کنید.

برای جبران ضررهایی که تا کنون در بورس داشته‌اید، تنها کافیست پنج مورد بالا را بخوانید، عمل‌گرا باشید و به آنها عمل کنید.

عرضه اینترنت پرسرعت مخصوص بورس، برای اولین بار در ایران، توسط شرکت وب داده انجام می‌شود:

https://webdade.com/bourse-vps

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.