کد مطلب: ۶۸۸۲۶۴

جدیدترین آمار از خسارت سیل‌های اخیر

جدیدترین آمار از خسارت سیل‌های اخیر

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیل در این استان تاکنون ۳۵ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال خسارت به بار آورده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین آمار از خسارت سیل‌های اخیر چیست؟

به نقل از ایرنا ، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیل اخیر تاکنون ۳۵ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال در بخش‌های کشاورزی، راهداری، شهرداری ‌ها، منابع طبیعی، برق، آب، مسکن و عشایر به این استان خسارت وارد کرده است.

علیرضا شهرکی در جلسه مدیریت بحران استان افزود: سیل اخیر سیستان و بلوچستان ناشی از بارندگی‌های سامانه مونسون، بر اساس برآوردهای انجام شده تاکنون بیش از هشت هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی، هشت هزار میلیارد ریال به راهداری شمال و هشت هزار میلیارد ریال نیز به راهداری جنوب این استان خسارت وارد کرده است.

وی ادامه داد: همچنین این سیل موجب شد تا چهار هزار و ۵۰۰میلیارد ریال به حوزه شهرداری ها، ۱۰۵ میلیارد ریال به منابع طبیعی، ۱۴۵ میلیارد ریال به زیرساخت های برق، یکهزار و ۳۷۰ میلیارد ریال به زیرساخت های آب، ۴۳۵ میلیارد ریال به حوزه مسکن، ۳۷۰ میلیارد ریال به حوزه عشایری و سه هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال در سایر بخش‌ها به استان خسارت وارد شود.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه این مقدار خسارت بر اساس گزارش های ارسالی تا کنون است، افزود: قطعاً امکان افزایش این آمار و ارقام نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: میزان آخرین بارش ثبت شده در ایستگاه زاهدان ۳۲.۵میلی‌متر، زهک ۳۲.۶،کنارک ۶۶، چابهار ۳۷.۶، زرآباد۳۶.۵، پلان ۲۵، هیرمند ۲، هامون ۱.۵، زابل۱.۵، نصرت آباد ۴۹.۸، میرجاوه ۵.۲، سراوان ۴۷.۷، سوران ۲۴ ، قصرقند ۴۷، نیکشهر ۲۹.۲، فنوج ۲۰، اسپکه ۱۸.۵، راسک ۳۵.۹، خاش۱۰.۴۰، نوک آباد ۷.۵، بزمان ۱۰۳، دلگان ۳۳، بمپور۹.۴ و ایرانشهر۲۷.۲ میلی‌متر بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.